 |
"בהזדמנות נדירה לרגל נסיעה לחו"ל, אופל אסטרה 2001, אוטומטית, דיזל, חסכונית, למכירה. יד שנייה, צבע לבן, כחדשה, מחיר גמיש, לרציניים בלבד, טסט לשנה. גלית". גלית גם השאירה מספר טלפון נייד. המודעה הזו לא פורסמה בלוח של עיתון גדול או באינטרנט, אלא אצלי במייל. כבר לא מדובר רק בחברות חסרות בושה - גם אנשים פרטיים שמים ידם על רשימת ענק של כתובות דואר אלקטרוני, ופשוט שולחים מודעות יד שנייה בתפוצה אינטרגלקטית. לא רחוק היום שבו תתמלא תיבת הדואר שלכם לא רק במיילים מסחריים, אלא גם במזרון בן 10 שנים במצב מעולה, עגלת תינוק משומשת, דירת שניים וחצי חדרים להשכרה ועוזרת בית אמינה ב-30 שקל לשעה. בכל מקרה, צלצלנו לגלית. ענה אדם בשם טל, שהזדהה כבעלה, ולפני שהספקנו להזדהות הוא ירה: "יש במייל את כל הפרטים, מה עוד אתה צריך?". בתשובה לשאלה מהיכן השיג את הכתובות מיהר טל להתנער מכל הסיפור והטיל את העניין על אשתו. הספאם שלהם, אגב, התקבל ב-2:11 בבוקר. ההמלצה שלנו: היו לקוחות נאמנים, והגיבו במהירות למודעה. בטלפון.
|
 |
 |
 |
 |
|
|