 |
ג'ורג' קלוני, יו"ר ומנכ"ל חברת המחקר פורסטר, צופה כי כבר ברבעון הראשון של שנת 2005 יעבור מנוע החיפוש של יאהו את גוגל, ויהפוך לפופולרי בעולם. קלוני אמר את הדברים בעקבות מחקר אימוץ הטכנולוגיות השנתי של פורסטר, לפיו 40 אחוזים מבתי האב בארה"ב משתמשים ביאהו לפחות פעם אחת בשבוע.
על פי קולוני, יאהו הוא היחיד מבין מנועי החיפוש שמספק את שלוש הדרישות הבסיסיות ממנוע חיפוש: פרסונליזציה (היכולת לחפש את הדבר שמתאים לך אישית, ולא לגולש הנפוץ), הצגה ואיכות שירות. על פי קולוני, גוגל מרשים בעיקר באיכות השירות.
עוד מצא המחקר כי חברת דל שולטת בתחום מכירת המחשבים בארה"ב (31%), ואחריה HP (24%), גייטוויי (9%) ואפל (6%). ל-21.3 מיליון בתי אב אמריקנים יש חיבור מהיר לרשת, ו-8 מיליון נוספים צפויים להתחבר בשנה הקרובה. למחצית מבתי האב האמריקנים יש נגן DVD, ומספר המצלמות הדיגיטליות שנרכשו השנה גדל ב-26 אחוזים לעומת השנה הקודמת.
|
 |
 |
 |
 |
|
|