 |
/images/archive/gallery/132/601.jpg
צילום: בוריס בולטיאנסקי  |
|
סקר TGI: האינטרנט מכה בעיתונים, הרדיו והטלוויזיה |
|
עליה של יותר מ-25% בדקות השימוש השבועיות ברשת בשנה האחרונה, לעומת ירידות מינוריות ומתמשכות בשאר המדיה |
|
|
 | דפדף בהרשת |  | |
NRG מעריב 19/7/2004 12:17 |
|
|
|
|
 |
סקר TGI האחרון, שבדק את השימוש המדיה בישראל, גילה ירידה בשימוש ב"מדיה ישנה" (עיתונים, רדיו) ועליה גדולה בשימוש באינטרנט. שיעורי החשיפה לעיתונים היומיים ירדו באחוזים בודדים באמצע השבוע (מ-65.1% ב-2002 ל-63.1% ב-2004) כמו גם בסוף השבוע (מ-78% ל-74% בתקופות הנ"ל). גם שיעורי ההאזנה לרדיו נפגעו קלות (מ-87% ל-84%). לעומתם, השימוש באינטרנט מהבית מראה עליה ניכרת, 159 דקות שבועיות בממוצע, לעומת 127 דקות לפני שנה (עליה של יותר מ-25%) השינוי המספרי משתקף גם בהצהרות הציבור על העדפות אמצעי התקשורת שלהם. 53.1% מהנשאלים אמרו כי "יכולים להסתדר ללא עיתון יומי", לעומת 50% אשתקד. 17% מוכנים "לשלם יותר עבור ערוצי טלוויזיה בינלאומיים נוספים", לעומת 18.6% לפני שנה. 47.7% אמרו כי הם "תמיד מאזינים לחדשות ברדיו" לעומת 50.5% אשתקד. 44.5% "משתדלים להיות המעודכנים בטכנולוגיה החדשה ביותר" לעומת 42.7 אשתקד. 50% מעדיפים "להשתמש באמצעים האלקטרוניים המתקדמים ביותר", לעומת 48.5%. סקר TGI נערך בין 10,000 מרואיינים בני 18 ומעלה במגזר היהודי.
לקובץ אקסל המרכז את תוצאות הסקר.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|