 |
/images/archive/gallery/133/946.jpg אישה (!) משחקת בקונסולה של סמסונג
 |
|
הנשים כבשו את משחקי הסלולר |
|
58% משחקני הסלולר הם נשים , קובע סקר חדש. החוקרים מצביעים על התעלמות השוק מפלח כה גדול שלו |
|
|
 | דפדף בהרשת |  | |
NRG מעריב 6/9/2004 10:03 |
|
|
|
|
 |
אם ייצא להם להיתקל ברחוב בדמותו של אדם הרכון על הטלפון הסלולרי שלו ושקוע במשחק, ביר יותר להניח שהמישהו הזה יהיה אישה. על פי סקר של חבר המחקר Yankee Group, 58% משחקני המשחקים בסלולרי הם נשים, לעומת 42% בלבד שהם גברים.
לעומת זאת, גברים נוטים יותר מנשים לרכוש משחקים סלולריים. 29% משחקני הסלולר הזכרים רכשו משחקים, לעומת 17% אחוזים בלבד מהשנים השחקנים.
"הסקר שלנו מנוגד לתפישה הסטריאוטיפית כי גברים, ובעיקר גברים צעירים, הם הקהל הנלהב ביותר למשחקים הסלולריים", אמר מייקל גודמן, אנליסט בכיר ב- Yankee Group בתחום אסטרטגיות מדיה ותקשורת. לדבריו של גודמן, ייתכן גם דווקא פלח השוק הגדול יותר אינו מקבל את תשומת הלב הראויה לו.
58% מהמשחקים בטלפון הסלולארי בארצות הברית הם נשים, כך עולה מסקר חדש של חברת הייעוץ והמחקר הבינלאומית Yankee Group בנושא תכני בידור בטלפונים הסלולאריים. בנוסף עולה מהסקר כי 29% מהשחקנים הגברים רכשו משחקים לעומת 17% מהנשים המשחקות.
שוק המשחקים הסלולרים צפוי לצמוח בשנים הקרובות לכדי שוק ענק. על פי הערכת חברת Visiongain הבריטית, השוק צפוי לצמוח מ-1.8 מילארד דולר השנה, ל-14.88 מיליארד דולר ב-2009.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|