 |
ההכנסות מפרסום באינטרנט בארה"ב זינקו ב-40% בחצי השנה הראשון של 2004. רוב הגידול נרשם בפרסום הקשור למילות מפתח ותוצאות חיפוש, כך טוען סקר שערכה חברת מחקר למען לשכת הפרסום האינטראקטיבי. הכנסות האתרים האמריקנים בתקופה האמורה עמדו על 4.6 מיליארד דולר, בהשוואה ל-3.3 מיליארד בתקופה המקבילה ב-2003. חלקן של תוצאות החיפוש בעוגה עלה מ-29% אשתקד ל-40% ב-2004. "באופן לא מפתיע, החיפוש ממשיך להיות פופולרי, והוא מחובק על ידי מפרסמים בשל הרלוונטיות, הפשטות של התוצאות ובגלל שבו קל יותר למפרסמים לבדוק אחוזי היענות", אמר פיט פטורסקי מחברת המחקר PricewaterhoseCooper שביצעה את הבדיקה. ההכנסות מפרסום באימייל צנח ב-29% ברבע השני ל-47 מיליון דולר בלבד. הנתון מתייחס רק לפרסום של עסקים לגיטימיים באימייל, ואינו כולל את העסקים התופחים של הספאם הפורנוגרפי והדואר הכמו-פרסומי שנועד להונאה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|