 |
מעל 84% מהצעירים היהודים בישראל, בני 24-12, או יותר מ-1.13 מיליון בנים ובנות (21% מכלל האוכלוסיה) הם בעלי טלפונים סלולריים, כך נמצא במחקר שערכה חברת הסקרים הגל החדש עבור יורוקום, נציגת נוקיה בישראל. עוד התברר בסקר כי שיקולי הצעירים ברכישת טלפונים סלולריים בארץ הם: פונקציות מתקדמות (46% לעומת 16% אצל מבוגרים יותר), עיצוב (34% לעומת 15%), וגודל ומשקל (27% לעומת 17%). רק שיקול המחיר מכריע יותר אצל המבוגרים- 53% לעומת 32% אצל הצעירים. נוקיה קיבלה החלטה אסטרטגית להתמקד בתקופה הקרובה בשוק הצעירים כדי ללמוד את הרגלי הצריכה שלו, מאחר שמדובר בכוח קנייה עתידי שמחייב התייחסות אחרת (למשל ריגושים וחדשנות). החברה, שמשיקה בימים אלה בארץ טלפון סלולרי לצעירים (דגם 3220) הכולל מצלמת וידיאו, שבין השאר מהבהב ומאפשר לבצע באמצעותו "הודעות אור" על קיר/תקרה תוך כדי הנעתו, מתחילה בחול המועד סוכות את סדרת אירועי "שנת הצעירים" שלה, בהשקעה של 1 מיליון דולר. רוב האירועים יתקיימו מחצות עד אור הבוקר. בסינמה סיטי שבצומת גלילות ייערכו ב-5-3 באוקטובר 3 לילות של ריקודים, מופעי רוק, סטנד-אפ ומרתון סרטים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|