 |
דואר זבל, בניגוד למחשבה הרווחת, הוא סיפור הצלחה כלכלי אמיתי. כן, רוב משתמשי האימייל שונאים את ההצעות העסקיות המפוקפקות יותר או פחות שמציפות להם את התיבה, אבל העסק עצמו מגלגל עשרות מיליונים בשנה. אחת הסיבות לכך, כמו בכל עסק מצליח, היא שהספאמרים יודעים מה למכור. הם יודעים מה אנחנו רוצים. הלהיט האחרון בשרשרת להיטי הספאם, אחרי ה"ויאגרה" הצמחית, ה"עבודה" מהבית והפורנו הבלתי נדלה, הוא שעון הרולקס, או למעשה, שעון ה"רולקס". מומחי ספאם, http://news.com.com/, רואים עליה חדה בכמות דואר הזבל שמנסה למכור זיופים של שעון היוקרתי. חלק מדור הספאם החדש מודה בפה מלא שמדובר במוצר ש"אי אפשר להבדיל בינו ובין המקור" (ושעולה 75$), ובחלק מהמקרים נטען כי מדובר ברולקס מקורי. בכל מקרה, אתר חברת רולקס מבהיר כי שעוני החברה נמכרים רק בחנויות מורשות. ההימור שלנו – זה לא יפריע לעשרות אלפי לקוחות מרוצים לקנות ולהמשיך ולתדלק את המכונה הגדולה של הספאם.
|
 |
 |
 |
 |
|
|