 |
כשהמירוץ לנשיאות, כל דבר יכול להכריע את הכף. רוב האנשים כבר החליטו, והקרב על האחוזים הבודדים שעדיין משנים את דעתם מנצל כל משאב אפשרי. בשבועות האחרונים הופך דואר הזבל לכלי חשוב במאבק על נפש הבוחר. אתר RED HERRING מדווח כי בשבועות האחרונים הפך הספאם הפוליטי למכה
בשלושת השבועות הראשונים של אוקטובר עלתה כמות הספאם הפוליטי ב-300% לעומת התקופה המקבילה בספטמבר. חברת האנטי-ספאם MailFrontier צופה כי עד הבחירות יישלחו 1.25 מיליארד אימיילים פוליטיים.
במיילפרונטיר בדקו עוד וראו כי לספאם הפוליטי עלולה להיות השפעה מכרעת על המצביעים. כשהראו ל-1,006 נסקרים שני אימיילים פוליטיים – האחד אנטי-קרי והשני אנטי-בוש, 21% מהנשאלים אמרו כי מיילים כאלה יכולים לשנות את דעתם.
סוניה אריסון מחברת המחקר PCI התקשתה לקבל את התוצאות. לטענתה, רוב מקבלי הספאם הפוליטי נרשמו לאתר של אחד המועמדים, ולכן דעתם כבר עוצבה מראש. לדעתה של אריסון, אם הספאם הפוליטי משפיע איכשהו, הרי זה דווקא נגד המועמד ששולח אותו. "ג'ו ליברמן הואשם בשליחת ספאם והפסיד, כמו גם האווארד דין. מקרה אחר היה ביל ג'ונס בבחירות למושל קליפורניה ב-2002", אמרה. "אני חושבת שהם צריכים להבין שלאנשים באמת נמאס מספאם".
|
 |
 |
 |
 |
|
|