 |
ח"כ הרב מאיר פרוש קורא היום ליו"ר איגוד המפרסמים לא לשרבב את שם האלוקים בקמפיין מסחרי. פרוש הסביר את פנייתו, בזעמו הרב של ציבור המאמינים בישראל על "השימוש הבוטה שנעשה במסגרת קמפיין פרסומי של חברת וואלה, בשם האלוקים, בשלטי חוצות המוצבים על גשרים ומעברי כבישים במדינה". פרוש
טוען כי "ציבורים רחבים בחברה הישראלית מתקוממים על העדר צניעות ואיפוק בתמונות פרסומת בשלטי חוצות, של חברות מסחריות, בעיקר כאלו המייצרות בגדי נשים. ועכשיו, חצתה הפרסומת המסחרית בישראל קו אדום נוסף ע"י שימוש בשם אלוקים, תוך זילות הערך המקודש ביותר ליהודים ולמאמינים בני דתות אחרות".
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
לא הכל מותר
|
 |
|
 |
 |
 |
|
פרוש מוסיף ש"גם הכלל הפרסומי למשיכת תשומת לב, על ידי הצגת השונה והחריג ולעיתים אף המסעיר והדרמטי, צריך שיהיו לו גבולות וסייגים. לא הכל מותר, בשם החשיפה והרייטינג. בוודאי ששימוש בשם אלוקים בפרסומת מסחרית, הוא בבחינת טאבו ואיסור מוחלט". פרוש ממבקש בסיום מכתבו למפרסמים: "אנא, הימנעו מהזכרת שם האלוקים בפרסומות המסחריות". |  |  |  |  | |
|