 |
/images/archive/gallery/221/921.jpg ה-PSP
 |
|
|
מתוך 200,000 קונסולות ניידות שהציעה סוני למכירה, 171,963 נמכרו ביום הראשון להשקה |
|
|
|
|
|
 |
חברת סוני השיקה בחגיגיות ביפן את קונסולת המשחק הניידת החדישה שלה, ה-PSP, וכבר ביום הראשון למכירתה הצליחה למסור כ-80% מהמלאי. הודעה רשמית מטעם סוני עדיין לא נמסרה, אולם חברות מחקר שונות מצביעות על העובדה שמתוך 200,000 יחידות שהוצעו למכירה בשלב השיווק הראשון, 171,963 מתוכן כבר הגיעו לידיים יפניות כמהות ומדגדגות.
סוני מתכננת בהמשך לשווק עוד 500,000 יחידות ביפן עד סוף השנה הנוכחית, ולפרוץ עם הקונסולה בשווקי אירופה וארה"ב בתחילת 2005. היעד שהציבה חברת הענק הוא מסירתן של שלושה מיליון קונסולות לכל רחבי העולם עד לחודש מארס 2005. בסוני מגיבים בביטול לחרושת השמועות בדבר האצת קצב הייצור מתוקף הביקוש העצום לקונסולה, לנוכח הסכמי אספקה וחוזים חתומים עם יצרני רכיבים עבור ה-PSP.
בתוך כך, הדיווחים מוסרים שהכותרים הפופולריים ביותר עבור ה-PSP שנמכרו עד כה הם HOT SHOT GOLF של סוני, RIDGE RACER של נמקו, ו- ARMED CORE FORMULA FRONT של פרום סופט.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|