ראשי > הרשת > החיים 2.0 > כתבה
בארכיון האתר
גוגל הדיח את וואלה
62% חשיפה לאתר החיפוש לעומת 57.4 לוואלה. 83.8% חשיפה ל-ICQ בקרב נוער. כך עולה מסקר TIM לסתיו 2004
לכתבה הקודמת דפדף בהרשת לכתבה הבאה
עידו קינן
20/12/2004 11:05
גוגל עבר את וואלה בחשיפה לגולשים הישראלים, כך עולה מסקר TIM של TNS טלסקר
לסתיו 2004, הבודק חשיפה שבועית של גולשים יהודים לאתרי אינטרנט [
לטבלה המלאה]. אתר NRG מעריב הראה עליה של 20% בחשיפה לגולשים ישראלים מאז הסקר הקודם.
 
ב
סקר הקודם עמדו היחסים על 55.5 מול 54.9 לטובת וואלה בכלל המדגם. גוגל עבר אז את וואלה בקרב המבוגרים (54.4% מול 53.3), וגם הפעם (61.6 מול 55.0), אולם וואלה ממשיך לשמור על הובלה אצל הנוער, גילאי 13 עד 17 (72 מול 64.8 בסקר הנוכחי, לעומת 67.6 מול 57.7 בסקר הקודם).
 
עשרת האתרים הנחשפים ביותר, לפי הסקר, הם גוגל (62%, לעומת 54.9 בסקר מאי-יוני), וואלה (57.4 לעומת 55.5), וויינט (41.9 לעומת 38.6), MSN והוטמייל (38.3 לעומת 34.7), ונענע (33.3 לעומת 32.8), NRG מעריב (24.3 מול 20.2), תפוז (21.3 מול 19.2), יאהו (21.2 מול 19), סטארט (15.9 לעומת 13.4) והארץ (14 מול 12). ירידה חלה בחשיפה ל-One, אתר הספורט (13.4 מול 14.2), Goop, אתר הצעירים (7.1 לעומת 7.8) והפורטל IOL, שהוטמע לתוך וואלה (3 לעומת 3.3).

בסקר הנוכחי נבדקה לראשונה החשיפה למסרים מידיים. MSN מסנג'ר מוביל (33.1%), אחריו אייסיקיו (30.6) ובמקום השלישי יאהו מסנג'ר (4.1 בלבד). בקרב המבוגרים, היחסים דומים: MSN מסנג'ר ראשון (30.4), אייסיקיו שני (21.9) ויאהו שלישי (3.9). אצל הנוער המצב שונה: ICQ שולט (83.8%), אחריו MSN מסנג'ר (49.7) ויאהו (5.3).
 
עוד נבדקה לראשונה החשיפה לאתרי מסחר אלקטרוני. וואלה שופס מוביל (8.9), אחריו נטאקשן (5.9), P1000 (עם 5.8) ואולסייל (4.7). הסדר הזה נשמר גם בקרב המבוגרים והנוער.
גוגל שולט במבוגרים, וואלה בצעירים
העשיריה המובילה בקרב המבוגרים, גיל 18 ומעלה, לעומת סקר TIM הקודם: גוגל (61.6% מול 54.4), וואלה (55 מול 53.3), וויינט (44.4 מול 41.2), MSN והוטמייל (38.5 מול 36), נענע (30 מול 27.9), NRG מעריב (26.4 מול 22.6, עליה של 20%), יאהו (22.9 מול 20.2), תפוז (20.7 מול 18.8), סטארט (16.8 מול 14.1), הארץ (16.2 מול 14).
 
העשיריה המובילה בקרב הנוער, גיל 13-17, לעומת סקר TIM הקודם: וואלה (72 מול 67.6), גוגל (64.8 מול 57.7), נענע (53.6 מול 60.2, ירידה), MSN והוטמייל (37.4 מול 27.6), וויינט (27 מול 24.2), One, אתר הספורט (26.4 מול 24.9), תפוז (24.9 מול 21.3), גופ (22.7 מול 25.2, ירידה), NRG מעריב (11.8 מול 7), יאהו (10.9 מול 12.6, ירידה).

הסקר נערך בקרב מדגם ארצי ומייצג של 849 משתמשי אינטרנט גילאי 13+ מקרב האוכלוסייה היהודית בישראל. כל נשאל נתבקש לציין באופן בלתי-נעזר האם ומתי הייתה הפעם האחרונה בה ביקר בכל אחד מן האתרים שצוינו בפניו.
חדשות
חיי רשת
טיפים
גאדג'ט
גיימינג
סלולר
  מדד הגולשים
ויאקום תובעת...
                  15.49%
פלאפון מצטרפת...
                  9.86%
לעקוף את חוק...
                  8.45%
עוד...

3.2 מיליון גולשים בישראל
לראשונה בישראל: יותר גולשים מקוראי עיתונים

חיי רשת
דוקטור פי.סי מחזיר יישומים  
הכירו אתר חסידי יידישאי: שטורעם.נט  
גולשים ישראליים מספרים לעולם  
עוד...