 |
 |
|
 |
שואבים את הסבלנות |
 |
|
 |
 |
למה צריך היה דוד אברהם לחכות חודשיים לשואב אבק (שבסופו של דבר בכלל לא הגיע) |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
כל חטאו של דוד אברהם היה שגר רחוק בצפון הארץ, בנווה אטיב. מאותם ישובים קטנים ויפהפיים שהכתובת אצלם מסתכמת בדואר נע. "בתאריך 22/9/04 הזמנתי דרך אתר האינטרנט "וואלה שופס" שואב אבק תוצרת "סמסונג" אשר מסופק על ידי חברת "סם-ליין בע"מ" מפתח תקווה. לאחר מס' ימים התקשר אלי נציג חברת ההובלות מטעם החברה והודיע לי כי מכיוון ואני גר ביישוב מרוחק הוא לא יגיע אלי. הוא ביקש להשאיר את המוצר בעיר הקרובה ושאבוא לקחתו משם. הסכמתי מתוך הבנה שזהו הפתרון היחיד, על אף שמדובר בקרית שמונה אשר נמצאת במרחק חצי שעת נסיעה. שלא תהיה אי הבנה, התשלום עבור המוצר כלל 60 ש"ח דמי משלוח".
אך גם לאחר ששילם על משלוח וכמובן על המוצר, לא זכה אברהם לראות את שואב האבק: "חודש עבר, המוצר לא הגיע אלי ולא נוצר עמי כל קשר בעניין. התקשרתי לנציגות החברה להלין על כך שהזמנתי מתעכבת זמן לא סביר, ושעל אף תשלום דמי משלוח, עלי לנסוע ולקחת בעצמי את המוצר. נציגות החברה חזרו אלי לאחר מס' ימים והובטח לי כי המוצר יסופק לביתי בימים הקרובים, ושאזוכה בדמי המשלוח כפיצוי. חודש נוסף עבר, המצב לא השתנה ודמי המשלוח לא זוכו מכרטיס האשראי. התקשרתי שוב לנציגות החברה, אשר הודיעו להפתעתי כי החברה ביטלה את ההזמנה ולא מתכוונת לספק לי את המוצר".
וכדי להוסיף חטא על פשע, נאמר לאברהם כי לא יזוכה אוטומטית, אלא עליו ליצור קשר עם מחלקת הנהלת החשבונות של הספק. וכמובן ש"במס' הטלפון אשר נתנו לי לא הצלחתי לקבל מענה אנושי (למרות שהתקשרתי בשעות הפעילות). לשתי ההודעות שהשארתי בתא הקולי, אף אחר לא טרח לחזור". |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
התגובה
|
 |
 |
 |
 |
אברהם פנה אלינו, ואנחנו פנינו לחברת סם-ליין שיושבת בפתח תקווה. לאחר שחיכינו וחיכינו, הועברנו והסברנו, הגענו אל נציג החברה, מנהל המכירות בתחום האינטרנט, ליאור סטון, שהיה אדיב מאוד והקשיב, ולאחר בדיקה פנימית בחברה, מצא לנכון לאשר את הדברים ולהשיב לאברהם את כספו.
"חקרתי את המקרה לעומק", מספר סטון, "ומה שקרה נבע משרשרת של טעויות, אחת אחר השנייה שלא היו אמורות לקרות. לצערי טעינו. זה התחיל בפקידות חדשות, ומוביל חדש שבדיוק נפלו על מר אברהם שבוודאות אני יכול לספר שלא היו אמורים לנהוג כך. על כן, בשל הטעות הזו, אני מציע למר אברהם את שואב האבק בחינם, כולל משלוח העיקר שיהיה מרוצה. אני מאוד מקווה שהוא יסכים להצעה הזו ואם הוא הספיק לרכוש מוצר זהה, אציע לו כל מוצר שייבחר, עד גובה מחיר שואב האבק".
חזרנו אל מר אברהם וביררנו כיצד נראים הדברים מנקודת מבטו, כלקוח שנפגע. "מר סטון התקשר אלי, התנצל והודיע שייתן לי את המוצר ללא תשלום. אני ממש מרוצה מהדרך בה הסתיימה הפרשה והפיצוי מאוד הולם. באותה נשימה אני רוצה לציין כי כולם היו אדיבים אלי ורצו לעזור אבל בשטח, שדברים לא זזו, הרגשתי אחרת כאילו זה קטע עקרוני לא להגיע לצפון. אני ציינתי זאת באוזניו של סטון וסיפרתי גם שהמטרה שלי לא הייתה להוציא מהם מתנות. אבל הוא הציע את הפיצוי מיוזמתו". |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
נתקלתם בבעיה צרכנית? יש כתובת
|
 |
 |
 |
 |
המדור, המתפרסם מדי יום שלישי, מטפל בצרכנות רשת ומוצרי מחשוב. מעכבים לכם מוצר שהזמנתם ברשת? מסרבים לתמוך בתוכנה או מחשב? ספק האינטרנט שלכם מתעלל בכם? אין סיבה לוותר. שלחו אלינו אימייל לכתובת nrgthenet@maariv.co.il ונבדוק את העניין בשבילכם. |  |  |  |  | |
|
 |
 |
 |
|
 |
|
|

|
|
 |
|