 |
המותג הוותיק קומודור, שפעם נישא בפיו של כל גיק מתחיל, נמכר השבוע לחברת המדיה הדיגיטלית ההולנדית Yeahronimo תמורת 33 מיליון דולר, כך מדווח אתר ה-Register הבריטי.
זוהי הפעם השנייה בעשור האחרון בה מנסה חברה להפיח חיים חדשים בשלד המותגי, ששבק חיים בגלגולו הראשון באמצע שנות השמונים. יצרנית המחשבים Tulip קנתה את המותג בשנת 1997, אך לא הצליחה להפוך את השם והלוגו אפופי הנוסטלגיה לכסף. רק לאחרונה השיקה טוליפ קו מוצרים אחרון, שהתבסס על אמולטור לקומודור הישן, שאמור היה להתחבר ישירות לטלוויזיה ולספק חוויית משחק רטרואית.
לא ברור מה רוצה יהרונימו לעשות עם ה-C הגדולה, אבל על פי עסקיה הנוכחיים, צפוי המותג לעטות את עצמו על תחום עסקים אחר לגמרי. יהרונימו מוכרת קליפים, שידורים חיים ושידורי כדורגל דרך הרשת, וככל הנראה לא תנסה להיכנס לתחום קונסולות המשחקים. ייתכן כי החברה תנסה למכור משחקים אונליין באמצעות המותג הישן.
|
 |
 |
 |
 |
|
|