 |
מפעילת החנות המקוונת מיתוס מקימה את MitoSchool, בית ספר למסחר אלקטרוני. "מיתוס מזהה היום נקודה באיזון של שוק המסחר האלקטרוני, שעומד על סף פריצה", הסביר מנהל האתר והפיתוח העסקי, אורן מג'ר. "יש עליה גדולה מאוד של פעילות בתחום הזה, יש הרבה עניין. החלטנו לחלק את הידע שיש לנו עם הציבור". הקורס, שש שעות אורכו, יעסוק בפיתוח מסחר אלקטרוני, יזמות עסקית, ניהול אתר מסחר, שיטות שיווקיות ובנייה ותחזוקה של אתרים על פלטפורמת MitoSite. זו תוצע בהמשך לאנשים ועסקים שרוצים לבנות אתר מסחר אלקטרוני. המעוניינים יופנו למצטייני הקורס, שהוכשרו לבנות אתרים על הפלטפורמה. מג'ר לא מקבל את הטענה שהקורס היא עוד סימן לכך שהבועה חוזרת: "אנחנו לא אומרים 'בוא נמכור לך חלומות, נבנה לך אתר ב-10 אלפים דולר לחודש'. אנחנו אומרים 'בוא תבנה אתר במאה שקל לחודש, קודם כל תשים דריסת רגל באינטרנט'". המחזור הראשון של הקורס, שייפתח בסוף החודש, יהיה מצומצם בהיקפו, והמשתתפים ישלמו מחיר היכרות של 250 שקלים, ויקבלו גם ספר ניהול ואתר בפלטפורמה של מיתוס למשך שנה. המחזורים הבאים ייפתחו לקהל רחב יותר. פתיחת הקורס היא חלק ממגמה של כניסת עסקים קטנים לרשת הישראלית. גם בזק מנסה להיכנס לשוק הבלתי ממומש הזה, ועובדת על שירות עתידי בשם Bweb, שיאפשר לעסקים קטנים לפתוח אתרים ולקדם את עצמם במנועי חיפוש.
|
 |
 |
 |
 |
|
|