 |
ג.יפית בעקבות סקאל: אתר הסחר האלקטרוני גט איט, מקבוצת ג.יפית, החל למכור מוצרים בשיטת "המחיר השמור"הגולשים מציעים מחיר למוצר כלשהו, הגבוה ממחיר מינימום שמפורט באתר, כשההצעה הגבוהה ביותר זוכה. עם זאת, אם המחיר המוצע אינו עולה על המחיר שקובע האתר -- המוסתר מעיני הגולשים -- המכירה מתבטלת. לפני שבועות אחדים חשף מעריב כי אתר האינטרנט של סקאל הוא הראשון בישראל שמשתמש בשיטה.
"השיטה מיועדת לאתרים שאין להם נפח מכירה גבוה, ושאינם בטוחים שיצליחו להגיע למחיר משתלם בכל מכירה", אמר אחד ממנהלי אתרי הסחר הגדולים. לדבריו, "אתרים אלה לא מאפשרים ללקוח לקנות במחיר המינימום, וזו רמייה".
לדברי יאיר זהבי, המנהל המסחרי של גט איט, "אנחנו מצהירים באופן ברור על השיטה, כדי שהלקוח לא יחשוב שהוא יכול לזכות במחיר המינימום. אי-ביי עושה את זה במכירות פומביות, וגם מה שסקאל עושה הוא נכון מאוד".
|
 |
 |
 |
 |
|
|