 |
וואלה התחילה להציג פרסומות באימיילים בשירות האימייל החינמי שהיא מספקת לגולשים. הפרסום מופיע בטור לצד תוכן האימייל, אבל גם על גבי מילים באימייל עצמו. כך דיווח הקורא דן מלמד בסקופמייל.
עם ההכרזה על שגדול תיבות וואלה לנפח של ג'יגהבייט, בניסיון להתחרות בג'ימייל שהוכרז זמן קצר לפני כן, נמסר מוואלה כי התיבה תמומן מפרסום משני סוגים: פרסום רגיל בבאנרים בתוך האימייל, ופרסום תלוי-הקשר, שמבוסס על המילים המופיעות בתוך האימייל. האימייל של וואלה, אמר אז המשנה למנכ''ל וואלה, ארז פילוסוף, לא יסרוק את הטקסט כמו גוגל, אלא ''ימצא מילים ספציפיות ויצמיד להן פרסומות''.
מצילומסך של התיבה בוואלה מייל עולה שוואלה בחרה בשתי השיטות, כאמור. הראשונה היא הצגת פרסומות לצד האימייל, כמו בשיטת AdWords המשמש בתיבות ג'ימייל. השניה היא פרסומות על גבי לינקים ירוקים שנוספו על מילים בתוכן האימייל, בשיטת AdLinks, ששיטות דומות לה מיושמות באתרים שונים, ובהם אתר "הארץ".
השיטה השניה הופכת את הפרסום בוואלה לחודרני יותר מזה שבג'ימייל, משום שהוא לא רק מלווה את האימייל, אלא הופך לחלק אינטגרלי ממנו. עם זאת, פילוסוף הדגיש בזמנו כי בפרסום תלוי ההקשר בוואלה אין פגיעה בפרטיות, והוסיף כי וואלה תציע תיבה בתשלום למי שלא מעוניין לראות פרסומות.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
פרסום בסגנון AdWords..
|
|
 |
 |
..ובסגנון AdLinks באימייל של וואלה
|
|
|