מוציאים יותר כסף בשנה על משחקי מחשב מאשר על מוזיקה. השחורים וההיספאנים משחקים יותר מהלבנים
דפדף בהרשת
רויטרס 11/4/2005 10:45
גברים בארה"ב מוציאים יותר כסף על משחקים מאשר על מוזיקה, מצא מחקר של חברת נילסן. המחקר מצא עוד כי תרבות הגיימינג מתחילה לצבור תאוצה בקרב מבוגרים, וכיום כרבע מהגיימרים הם בני 40 ומעלה.
נתונים נוספים שמצאו החוקרים: גברים ממוצא אפריקני או היספאני מוציאים יותר על משחקים מגברים לבנים. ב-40% ממשקי הבית בארה"ב יש מכשיר כלשהו המיועד למשחקים – מחשב, קונסולה או מכשיר נייד. ל-23% יש את שלושת המכשירים. 8% מבעלי הקונסולות מחזיקים את שלוש הקונסולות המובילות – פלייסטיישן, Xbox וגיימקיוב.
לאור הנתונים האלה, לא פלא שמחקר נילסן גילה כי המפרסמים מתעניינים יותר ויותר במשחקים. בחברה פועלים כעת על שיטה למדידת האפקטיביות של פרסום זה.
בנילסן בדקו גם אם הגיימרים מעדיפים לשחק לבדם או בחברת אחרים (בין אם פיזית או דרך הרשת). 79% מהגברים ו-79% מהנשים בנות 45 ומעלה משחקים לבד. בנות עשרה מעדיפות לשחק בחברה, ונשים בנות 25-54 מחולקות חצי-חצי בנטיות המשחק שלהן.
סה"כ, גיימרים נוטים לשחק 5 שעות בשבוע לבדם, ועוד 3 שעות עם אנשים אחרים.
תעשיית הגיימינג האמריקנים מכניסה 10 מיליארד דולר בשנה, בערך כמו הכנסות תעשיית הקולנוע האמריקנית מהקרנות באולמות.