 |
Tivo, החברה המייצרת מקליטי וידאו דיגיטליים אישיים (PVR) ופיתחה את האב הקדמון של מכשירים דוגמת ה-yes Max, נמצאת במגעים עם ענקיות החיפוש גוגל ויאהו, מדווח אתר CNET. שיתוף פעולה אפשרי בין החברה, לה 3 מיליון לקוחות בארה"ב, ובין חברות האינטרנט, יכול להניב חוויית טלוויזיה בה מסוגל הצופה לחפש במעמקי תוכניות השידור שלו, ואז לשלות את התוכן המדויק בו הוא מעוניין.
אפשרות אחרת תאפשר לחפש קטעי וידאו ברשת ואז לצפות בהם בטלוויזיה.
על פי המקורות המצוטטים בידיעה ב-CNET, המגעים נמצאים בשלב ראשוני למדי שלהם. כרגע לא ברור לצדדים הדנים מה יהיה אופי שיתוף הפעולה, וייתכן בהחלט כי בסופו של דבר לא יניבו המגעים מאומה.
גוגל ויאהו נמצאות בחודשים האחרונים בראשיתו של מהלך לכניסה לשוק הווידאו והטלוויזיה. גוגל השיקה מנוע חיפוש בתוכניות טלוויזיה, ולאחרונה אף פתחה לגולשים את האפשרות להעלות אל שרתיה קטעי וידאו. יאהו השיקה שירות לחיפוש קטעי וידאו ברשת. שיתוף פעולה או רכישה של טיבו תאפשר לענקיות לזלוג אל הסלון של לקוחותיה.
טיבו עצמה נמצאת בקשיים כלכליים, בעקבות תחרות עזה מצד חברות הכבלים והלוויין בארה"ב, המציעות מוצרים מקבילים לשלה, ומסבסדות אותם בעזרת חבילות של תוכן-טכנולוגיה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|