ראשי > הרשת > הון ושלטון > כתבה
בארכיון האתר
שיא בפרסום ברשת
לראשונה עברו ההכנסות מפרסום ברשת את ימי הבועה, והגיעו ל-9.3 מיליארד דולר בארה"ב
לכתבה הקודמת דפדף בהרשת לכתבה הבאה
אי-פי
5/5/2005 11:51
ההוצאות על פרסום ברשת הגיעו לשיא בשנה שעברה, בעיקר בזכות גידול בפרסום על מילות מפתח בתוצאות חיפוש.

ההכנסות בארה"ב הגיעו ל-9.6 מיליארד דולר, עליה של 33% לעומת 7.3 מיליארד דולר ב-2003. פרסום בתוצאות חיפוש היה אחראי ל-40% מהפרסום בשנה שעברה, לעומת 35% בשנה שלפניה.

השיא הקודם היה שייך לשנת 2000 הבועתית, כשהפרסום ברשת הגיע ל-8.1 מיליארד דולר. הנתונים החדשים מראים על התאוששותו הנאה של הענף.

"פרסום אינטראקטיבי היה לחלק מהמיינסטרים ולמשהו שאי אפשר עוד להתעלם ממנו כנתח קריטי מכל מהלך פרסומי", אמר גרג סטיוארט, נשיא לשכת הפרסום האינטראקטיבי, עבורה ערכה חברת המחקר PricewaterhouseCoopers את הדו"ח.
חדשות
חיי רשת
טיפים
גאדג'ט
גיימינג
סלולר
  מדד הגולשים
ויאקום תובעת...
                  15.49%
פלאפון מצטרפת...
                  9.86%
לעקוף את חוק...
                  8.45%
עוד...

צרכנות
יאהו מתכוננת לגל תביעות מבעלי המניות  
תמונות של ויקה ומנו הורדו מפייסבוק בלא אישור  
חיילים מעלים תמונות לפייסבוק  
עוד...