 |
ההוצאות על פרסום ברשת הגיעו לשיא בשנה שעברה, בעיקר בזכות גידול בפרסום על מילות מפתח בתוצאות חיפוש.
ההכנסות בארה"ב הגיעו ל-9.6 מיליארד דולר, עליה של 33% לעומת 7.3 מיליארד דולר ב-2003. פרסום בתוצאות חיפוש היה אחראי ל-40% מהפרסום בשנה שעברה, לעומת 35% בשנה שלפניה.
השיא הקודם היה שייך לשנת 2000 הבועתית, כשהפרסום ברשת הגיע ל-8.1 מיליארד דולר. הנתונים החדשים מראים על התאוששותו הנאה של הענף.
"פרסום אינטראקטיבי היה לחלק מהמיינסטרים ולמשהו שאי אפשר עוד להתעלם ממנו כנתח קריטי מכל מהלך פרסומי", אמר גרג סטיוארט, נשיא לשכת הפרסום האינטראקטיבי, עבורה ערכה חברת המחקר PricewaterhouseCoopers את הדו"ח.
|
 |
 |
 |
 |
|
|