הדוגמניות בבית הכנסת: פרובוקציה זולה ומגעילה
מעצבת האופנה מילי דהן גייסה לא מעט חוצפה וביזיון כשהחליטה לקיים תצוגת אופנה בבית כנסת ובכך העליבה ציבור שלם – כביכול בשם האומנות. דעה

תצוגת האופנה בבית הכנסת, בשבוע שעבר
צילום: ערן לוי
במרדף המטורף להכרה תקשורתית נדמה כי נחצו כל הקווים. חברות אופנה כמו פוקס, קסטרו ועוד כבר הבינו את הקטע. מפיקים פרסומת פרובוקטיבית ומינית במיוחד, מועצת הרשות השנייה והכבלים פוסלת, התשדיר מקבל חשיפה שלילית מצויינת למוצר הנמכר ולמותג הנועז והגולשים באינטרנט? הם נוהרים בגלישה מהירה ליוטיוב היח"צני לצפות בפרסומת הלא מצונזרת.
אבל כאן הרי לא מדובר על בגדים ורצון למכור. כאן מדובר על רצון לבעוט, לפגוע ולהעליב במקום הקדוש לציבור הדתי שבו הוא מוצא בית לתפילות ולבקשות בין האדם לקונו. במקום הזה היא בחרה להציב דוגמניות ולהזמין כלי תקשורת וחובבי אופנה.
מה שעצוב הוא שהתצוגה המבישה הזו התקיימה בכלל בשבוע שעבר ואף לא אחד מהנוכחים לא חשב לפצות פה ולשאול האם לא נחצו כאן גבולות. האם בשם האומנות מותר לבזות
אני לא מבולבל: הבעתה וההלם למראה הקליפ הנורא בבית הכנסת לא מבלבלת. היא מדליקה בסך הכל תמרור אזהרה. תמרור המאיר מושגים כמו ניתוק, ניכור, טיפשות מרובה ואולי קצת רוע. הרי לא ייתכן שאותה מעצבת לא תחשוב שתצוגת הביזאר שלה לא תזכה לביקורת ולתגובות.
אז הנה, גברת דהן, זכית לה. אגב, כאנקדוטה, הניתוק מהחברה הישראלית מעולם לא היה יקר יותר: החולצה הזולה ביותר בקולקציה עולה 700 שקלים ושמלה יכולה להגיע ל-20,000 שקלים.
קבלו את מקור ראשון לשבועיים היכרות ללא תשלום » היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg