 |
 |
|
 |
נערות יקרות |
 |
|
 |
 |
מלון פאר, דמי כיס ותכשיטים. נערת ליווי "איכותית" מרוויחה אלפי יורו בשבוע |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
"דרושה ישראלית יפה וצעירה להתלוות לנסיעת עסקים להונג-קונג. אירוח מלא, שכר של 1,500 יורו ודמי כיס של 500 יורו לקניות ופינוקים." מודעה זו, שפרסם בימים אחרונים איש עסקים אוסטרי, היא חלק מתופעה שמתפשטת בישראל: יותר ויותר אנשי עסקים, בעיקר מתחום ההייטק, לוקחים איתם לחו"ל נערות ליווי מהארץ ומשלמים להן ביד רחבה.
קצין משטרה בכיר שלומד באוניברסיטת דרבי בתל-אביב אסף במשך חצי שנה נתונים על תעשיית "הזנות האיכותית" המתפתחת בישראל. מעבודת המחקר שלו עולה כי במקביל לטרנד של הטסת "נשים עובדות" לנסיעות עסקיות, עולה הביקוש לנערות ליווי איכותיות מצד חרדים ודתיים שמגיעים לישראל לענייני עסקים.
אנשי העסקים הללו, הפועלים בעיקר בתחומי היהלומים והנדל"ן, שוכרים נערות ליווי למשך שבוע-שבועיים בתעריפים של 1,200 עד 1,500 יורו לשבוע. בתל-אביב קיימים כיום 12 משרדים שמטפלים רק בלקוחות חרדים ודתיים מחו"ל, שנדרשים לשלם לנערות עבור שהות מלאה בבית מלון מפואר. בנוסף, הלקוחות נוהגים לרכוש לנערת הליווי מתנות כגון תכשיטים יקרים, ולרוב גם מקציבים לה סכום נכבד לבזבוזים. |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
סטודנטיות מחפשות ספונסר
|
 |
 |
 |
 |
הסטודנט בדק 37 מקרים, וגילה כי חלק ניכר מנערות הליווי הן סטודנטיות שמבקשות לממן את לימודיהן דרך קשר דיסקרטי ולא מחייב. הצעירות מקבלות ממשרד התיווך דירה בצפון תל-אביב או חדר בבית מלון, ומארחות בהם אנשי עסקים בתדירות של כשלוש פעמים בשבוע.
הדרישות: מראה חיצוני מלבב, מתחת לגיל ,30 "נכונות לקיים יחסי מין בכל עת" ומגורים משותפים בזמן נסיעות עסקיות. נערה שעונה לקריטריונים הללו יכולה להרוויח כעשרת אלפים שקל בחודש. הלקוחות, לרוב גברים נשואים, מתחייבים גם לשלם לה את שכר הדירה. בדרבי מציינים כי גם נשים נשואות מחפשות במודעות בתקשורת "תומך דיסקרטי - מבוגר לשעות גנובות ומתוקות." הסטודנט מציין כי קיימים מקרים של גברים המבקשים נערות ליווי לצורך יצירת רושם בלבד, ללא מגע מיני. התעריף ללקוחות הפונים למשרדי תיווך הוא 100 דולר לשעת מפגש חד-פעמית, שמתקיימת לרוב בלובי של המלון או בבית קפה. גברים שמגיעים להסדר ישירות עם הנערה ישלמו פחות.
מהמטה הארצי במשטרה נמסר כי "תופעת נערת הליווי לאנשי עסקים דתיים תמורת תשלום של אלפי שקלים מוכרת לנו. התופעה מטופלת באמצעות היחידות המחוזיות ופחות על ידי המטה הארצי." אנשי אוניברסיטת דרבי מצאו כי היקף המודעות לשירותי ליווי בעיתונות גדל בשיעור של כ20- אחוז במהלך שנת ,2004 נתון המעיד לדבריהם על גידול בתעשייה שמגלגלת מיליוני דולרים בשנה. |  |  |  |  | |
|
 |
 |
 |
|
 |
|
|

|
|
 |
|