מרצדס בנץ השיקה אפליקציית דרך לנהגים

האפליקציה מאפשרת סיוע בתחום פתיחת דלתות נעולות, קריאה לשירות התיקונים של החברה ומידע טכני על הרכב. האפליקציה היא חלק ממהלך עסקי של החברה לשמור על קשר מתמיד עם לקוחותיה

אסף גולן | 4/11/2013 16:26 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
חברת מרצדס מחזקת את תחום הסלולר שלה עם אפליקצייתסיוע לנהגים. האפליקציה החדשה מציעה מגוון פיצ'רים בהם האפשרות לבקש סיוע מכני ומצטרפת לגידול במאמצי המותגים לחדור ולהתפתח בשוק הסלולר והניידים. אחת הסיבות ליצירת האפליקציה היא ההבנה כי בכך המותג מחזק את הקשרים שלו עם קהל הלקוחות.
 
חלק ממהלך שלם לשמירת קשר עם הלקוחות
חלק ממהלך שלם לשמירת קשר עם הלקוחות צילום מסך

מבדיקת האפליקציה עולה כי מכוונת לסייע לנהגים להתמודד עם כל סיבוכי הרכב אשר עלולים לקרות, ביעילות גבוהה ביותר. המשתמשים יכולים לבקש סיוע בכל מיני נושאים כגון מצבר התרוקן, תקר בגלגל, מיכל דלק ריק ודלתות נעולות. הGPS מאפשר לספקי השירות לאתר בקלות את בעל הרכב. יתרון נוסף של האפליקציה נובע מכך שהיא תמסור לנהג התקוע את זמן ההגעה המשוער של רכב הסיוע מרגע הקריאה לעזרה. בנוסף ישנה באפליקציה גם אפשרות לבצע שחזור לאישור השירות.

לנהגים המתעניינים או המעוניינים להחליף או לשדרג את מכוניתם למודל חדש יותר, האפליקציה מציעה סקר עדכני ומיקום של סניפים קרובים בהם ניתן לרכוש או לשדרג את המכונית. האפליקציה גם חושפת את המשתמש בה למידע טכני אודות המודל הנוכחי של רכבם. אפליקציות נוספות שחברת מרצדס בנץ מציעה ללקוחותיה כוללות אפליקציה שמחשבת ומייעלת את תשלומיהם החודשיים עבור מכוניתם, יישום אשר מתמודד עם פונקציה של נעילה ופתיחת נעילת הדלתות ואפשרות לנהג לשמור על קשר עם חברים.

תומר חן מנכ"ל המכללה לשיווק סלולרי ומומחה לכלכלת סמארטפונים מציין בהקשר של ההשקה של חברת מרצדס כי אם פעם מותגי יוקרה יכלו להסתפק בהיסטורית המותג שלהם ובכך שהם ציירו עצמם כנדירים, היום בעידן שתחליפים נוצרים כל יומיים והעשירים החדשים הם צעירים יותר אין ספק שאלו שהבינו שפלטפורמת המובייל היא זירה שהם חייבים להיות בה יצליחו יותר.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...