אפליקציה חדשה מאפשרת לקבוע מתי נציג מכירות יחזור אליך

WeCallU מאפשרת חיבור למוקדי מכירה טלפונית בישראל בשלל תחומים כמו תקשורת, השקעות, אסתטיקה, ביטוח ועוד ; האפליקציה גם עורכת סקר שוק עבור המשתמש וממליצה על השירות הטוב ביותר בשבילו

אסף גולן | 13/1/2014 19:30 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תגיות: אפליקציה
WeCallU היא אפליקציההמקשרת משתמשים לנציגי מכירות על פי תחומים. השירות של האפליקציה הוא שילוב של טכנולוגיה עם מענה אנושי. באמצעות 4 הקשות על מסך הסמארטפון הלקוח קובע איזה נציג מכירות ייצור איתו קשר בזמן שנוח לו. האפליקציה מאפשרת לעשות את סקר השוק בצורה הטובה ביותר – באמצעות חשיפה לכלל המוצרים והאפשרויות בתחומים שונים. האפליקציה מאפשרת כבר היום ליצור קשר עם חברות הכבלים והלווין, ספקי אינטרנט, חברות הסלולר, קופות חולים, מנויים לעיתונים ומגזינים, אסטתיקה, הפסקת עישון, הלוואות והחלפת כרטיסי אשראי, השלמת בגרויות וקורסים לפסיכומטרי.
 
לוגו האפליקציה
לוגו האפליקציה יח''צ

החברה מאפשרת גם יצירת קשר עם רוב בתי ההשקעות בישראל לקבלת הצעות לניהול חיסכון או השקעות באפיקים שונים. היא מאפשרת גם קישור נוח למוקדים של ארגוני צדקה וחסד, שם יחזרו למשתמש באפליקציה על פי בקשתו לקבלת תרומה לארגון שבחר.
 


גיא תורג'מן, מנכ"ל ומייסד היישומון החדש אמר כי האפליקציה הזו מגדירה מחדש את המושג חווית לקוח. "הלקוח עד היום התאים עצמו לחברות ולא להיפך, הדבר הזה נגמר, אני מאמין ומקווה שמהיום אף לקוח לא ישאיר פרטים ויחכה שיחזרו אליו "מתישהו". אנחנו מתחילים עכשיו לחנך את השוק, זה ייקח זמן אבל אין לי ספק – זו תהיה בעתיד הדרך היחידה להצטרף לחברות ובעתיד להתנהל מולן". האפליקציה זמינה להורדה בחינם גם בחנות האפסטור וגם בחנות הגוגל פליי למכשירי אנדרואיד.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...