אפליקציה חדשה מאפשרת לקבוע מתי נציג מכירות יחזור אליך
WeCallU מאפשרת חיבור למוקדי מכירה טלפונית בישראל בשלל תחומים כמו תקשורת, השקעות, אסתטיקה, ביטוח ועוד ; האפליקציה גם עורכת סקר שוק עבור המשתמש וממליצה על השירות הטוב ביותר בשבילו

לוגו האפליקציה יח''צ
החברה מאפשרת גם יצירת קשר עם רוב בתי ההשקעות בישראל לקבלת הצעות לניהול חיסכון או השקעות באפיקים שונים. היא מאפשרת גם קישור נוח למוקדים של ארגוני צדקה וחסד, שם יחזרו למשתמש באפליקציה על פי בקשתו לקבלת תרומה לארגון שבחר.
גיא תורג'מן, מנכ"ל ומייסד היישומון החדש אמר כי האפליקציה הזו מגדירה מחדש את המושג חווית לקוח. "הלקוח עד היום התאים עצמו לחברות ולא להיפך, הדבר הזה נגמר, אני מאמין ומקווה שמהיום אף לקוח לא ישאיר פרטים ויחכה שיחזרו אליו "מתישהו". אנחנו מתחילים עכשיו לחנך את השוק, זה ייקח זמן אבל אין לי ספק – זו תהיה בעתיד הדרך היחידה להצטרף לחברות ובעתיד להתנהל מולן". האפליקציה זמינה להורדה בחינם גם בחנות האפסטור וגם בחנות הגוגל פליי למכשירי אנדרואיד.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg