סקר בדק כיצד מנהלים שומרים על קשר עם לקוחותיהם

הדרך לשמר לקוחות לאורך זמן ולהגדיל את הפעילות איתם היא ע"י יצירת שיח רב ערוצי, אישי ומסונכרן, באמצעות כל הערוצים הדיגיטלים של הארגון, אומר סקר שנעשה בנושא

אסף גולן | 26/11/2014 18:02 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תגיות:
סקר של חברת Teradata, העוסקת בתחומי הפלטפורמות האנליטיות למידע ובתחומי ה- Integrated Marketing Management, מגלה כי 62 אחוזים ממנהלי השיווק בחברות גלובליות גדולות, מאמינים כי שיפור שביעות הרצון של הלקוח היא הסיבה המרכזית להשקיע  בטכנולוגיה. לדעת המנהלים הדרך לשמר לקוחות לאורך זמן ולהגדיל את הפעילות איתם, היא ע"י יצירת שיח רב ערוצי, אישי ומסונכרן, באמצעות כל הערוצים הדיגיטלים של הארגון. על פי הסקר, מגמת הפרסונליזציה של התקשורת עם הלקוחות ומיקומם של הלקוחות במרכז פעילות הארגון, הן סיבות מרכזיות להשקעה בטכנולוגיה.
 
שאטרסטוק
שיווק שאטרסטוק

עוד כותרות ב-nrg:
- כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו

32 אחוז מהארגונים שהשתתפו בסקר ממקמים את הפרסונליזציה במקום הראשון, אם כי בפועל, רק 20 אחוז מיישמים Real Time Personalization בפעילותם היומיומית. 47 אחוז ציינו כי הם מודעים לכך ששיפור חוויית הלקוח הוא יתרון משמעותי של תוכניות הפרסונליזציה. עוד התגלה בסקר כי ב-2015, מרבית תקציבי השיווק יוסטו יותר ויותר לשיווק הדיגיטלי עם דגש על פרסונליזציה בשיווק.

"שיווק על סמך ניתוח ופילוח
פרסונאלי היסטורי של התנהגות הצרכן, מבוצע כבר שנים רבות באמצעות מערכות Data Warehouse & Campaign Management", אומר טל נועם, מנהל החטיבה למערכות Data Warehouse & BI בחברת מיטווך, נציגת Teradata בישראל. "גם הצגה בזמן אמת ללקוח של מבצעים שחושבו מראש ע"י מערכות אלו, מבוצע כיום ע"י ארגונים שונים. על כן, היתרון התחרותי של ארגונים כיום, טמון ביכולת לשלב בין ניתוח של נתונים פרסונאלים היסטוריים, לבין נתוני ביג דאטה פרסונאלים, בזמן אמת, כדוגמת Contextual Data, המאפשרים השגת תמונת לקוח של 360 מעלות, מלאה ועדכנית".

לדברי נועם, "האתגר הוא לנצל את מלוא הנתונים (ולא רק נתונים היסטוריים או לחלופין נתוני זמן אמת) בחיזוי התנהגות הלקוח הצפויה, וזאת אצל לקוחות מורכבים כגון בנקים, חברות ביטוח, טלקום, וכד'. באמצעות איסוף ופרסונליזציה של נתוני הגלישה באינטרנט, מובייל ושאר הערוצים הדיגיטלים ניתן כיום לנתח מיידית את כוונות הלקוח, ובשילוב הנתונים ההיסטוריים שלו, להתאים לו בזמן אמת את המסרים השיווקים והקמפיינים שאליהם הוא יחשף".
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...