לטפו כלב וירטואלי ותרמו לתנו לחיות לחיות
שגיא דיגיטל פרטנר יזמה מהלך להעלאת מודעות אימוץ כלבים בשיתוף עם עמותת תנו לחיות לחיות. מדובר במעברונים, בהם "מלטפים" כלב דיגיטלי, כל ליטוף גורם לכלב לשמוח, לאחר כמה שניות עולה מסר המבקש לאמץ כלב אליכם הביתה, או לתרום תרומה לעמותה
חברת שגיא דיגיטל פרטנר יזמה מהלך להעלאת מודעות אימוץ כלבים בשיתוף עם עמותת תנו לחיות לחיות. מדובר בטכנולוגיית ריץ' מדיה או בשפה הפשוטה יותר, מעברונים, בתוך האפליקציות השונות. איך זה עובד? "מלטפים" עם האצבע כלב דיגיטלי המופיע על המעברון, כל ליטוף גורם לכלב הווירטואלי לקשקש בזנב ולזוז משמחה, לאחר כמה שניות עולה מסר המבקש לאמץ כלב אליכם הביתה, או לחילופין לתרום תרומה כספית לעמותה.
הקמפיין לטובת בעלי החיים
יח''צ
ניתן יהיה לשתף חברים ביוזמה זו על ידי אימייל, וואטסאפ ופייסבוק. את המהלך הזה יזם ירון שגיא, הבעלים של חברת שגיא דיגיטל פרטנר בצעד פילנתרופי וכתרומה אישית לחברה: "כיום המובייל הוא הכלי פרסום המוביל בענף, לכן היה חשוב לי לחבר עמותה כגון תנו לחיות לחיות לריץ' מדיה וזאת על מנת להעלות את המודעות בקרב אימוץ כלבים. כיום יש כ-700 כלבים שמחכים לבית חם ובתקופת הקיץ זו פעילות מבורכת ומהנה לכל המשפחה. השתמשנו בטכנולוגיה אינטראקטיבית בה כל אחד יכול ללטף כלב ולהבין את המשמעות של החיבור לחברו הטוב של האדם".
חברת שגיא דיגיטל פרטנר מתמחה בפיתוח ומיתוג סטארטאפים. המשרד מעניק פתרונות הכוללים מיתוג ופרסום, בניית אתר, בניית מודל עסקי ואסטרטגיה דיגיטלית. הפעילות כוללת תוכניות פרסום ושיווק לצרכנים ולעסקים, יצירת ערך מוסף באמצעות בניית בסיס לקוחות ראשוני והכנה להתרחבות עתידית. בין הלקוחות הבולטים: מובילאיי, דיסני, אקס בלייד ועוד.
עוד כותרות ב-nrg:
? כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg