"ההכנסות ממובייל יגיעו ל-200 מיליארד $ עד 2019"

ברנדון קראהאם, דירקטור בכיר בתחום האפליקציות בחברת גוגל, אמר במסגרת הרצאתו בכנס המובייל Casual Connect TLV כי "הנתונים שלנו מלמדים שרק 52% מהמשתמשים שהורידו משחק באמת שיחקו בו"

אסף גולן | 19/10/2015 12:09
"לא הרבה אנשים מודעים לכך, אבל משחקים היו קיימים כבר לפני 3,000 שנה ומתועדים כיום בתגליות ארכיאולוגיות שנמצאות במוזיאונים רבים", כך פתח ברנדון קראהאם, דירקטור בכיר בתחום האפליקציות בחברת גוגל, את הרצאתו בכנס Casual Connect TLV – כנס המשחקים הגדול ביותר בעולם המגיע לראשונה לישראל, ומארחת אותו חברת האינטרנט, פלייטיקה, הנחשבת לחלוצה בתחום הסושיאל גיימינג ומפתחת Casual Games למובייל ולרשתות חברתיות.

קראהאם סיפק נתונים ומספרים רשמיים על תעשיית האפליקציות: "כיום בעולם ישנם 1.4 מיליארד גיימרים של משחקים סלולריים. 57% מהאנשים שמשתמשים בסמארטפונים כיום מורידים משחקים, זוהי ההורדה הכי נפוצה שיש, למרות שרובינו חושבים שהם מורידים אפליקציות להעברת מסרים והודעות".

 
צילום מסך
עמוד הבית של הכנס צילום מסך


nrg ניוזלטר דיוור יומי

עוד כותרות ב-nrg:
- כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו

"מה אנשים עושים בטלפון הסלולרי? זו שאלת השאלות שמניעה את כל התעשייה. ברוב המקרים הם משתמשים בו כדי לחפש מידע ואנחנו עוזרים להם לעשות את זה. חלק גדול מהמפתחים בסלולר עורכים אנליזה של המשתמשים שלהם ואנחנו יודעים שזה כלי שעוזר מאוד בתהליך הפיתוח", הוסיף קראהאם. "כ-27% מהמשתמשים עושים שימוש באמצעי החיפוש כדי למצוא אפליקציות והנתונים מלמדים שכמיליארד אנשים בוחנים את האפליקציות על ידי צפייה בסרטוני יוטיוב. ה-Google Display Network שמרכזת בתוכה את כל אמצעי ההפצה האפשריים לאפליקציות יצרה עד היום כ-50 מיליארד הורדות של אפליקציות", הוסיף בכיר גוגל במסגרת הרצאתו.

"רק חצי מהמשתמשים משחק במשחק שבו הורידו"
"הדבר הכי מעניין שאנחנו לומדים הוא שלא כל מי שמוריד את המשחק באמת משחק בו. רק 52% מאלה שהורידו משחק באמת שיחקו בו. זה נתון מדהים. לאנשים יש בממוצע 8 משחקים בטלפון הסלולרי שלהם באותו הזמן אבל הם משחקים רק ב-5-4 מהם" אמר.

עוד הסביר קארהאם כי "יש קמפיינים רבים ושונים של אפליקציות שמבוצעים באמצעות גוגל, כולם רוצים ערוצי הפצה קלים ופשוטים כדי להגיע אל משתמשי הקצה ואנחנו מאפשרים אותם. יש כמה דוגמאות כדי להגיע לאפליקצייה שלך דרך חיפוש בגוגל פליי או דרך וידאו פרסומת".

קארהאם רואה בסרטוני יוטיוב כאחת הדרכים הטובות ביותר של אפליקציות להגיע אל משתמשי הקצה: "יוטיוב היא פלטפורמה טובה מאוד להורדה והתקנה של אפליקציות משחקים. 20% מהערוצים שאליהם נרשם מספר המשתמשים הגדול ביותר היה של אפליקציות מחשקים. ביוטיוב אתה יכול להראות מודעות וידאו כדי להגיע לאנשים שחיפשו תוכן הרלוונטי באופן ספציפי לאפליקצייה שלך".

בשורה התחתונה מספק קראהאם הצצה להתפתחות הצפויה של תעשיית המובייל: "אנחנו מאמינים שפרסום הוא הדרך הטובה ביותר למונטיזציה (יצירת מנגנונים לעשיית כסף מאפליקציות), כך שאנחנו צופים כי ההכנסות ממובייל צפויות להגיע ל-70 מיליארד דולר בשנת 2015 ולזנק ל-200 מיליארד דולר ב-2019".
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

המומלצים

מרחבי הרשת