הכירו את רובי – הרובוט שיחכה בשבילכם על הקו
נמאס לכם לחכות על הקו לנציג? מהיום נותנים לרובי להמתין בשבילכם! האפליקציה החינמית תאפשר לצרכנים ליצור קשר עם נציג שירות מבלי להתקשר למוקד ומבלי להמתין כלל
רובוהולד, אפליקציה ישראלית חדשה, מבטיחה לשים סוף לבעיית ההמתנה לנציג שירות, ולתת ל"רובי" הרובוט להמתין בשבילכם על הקו. האפליקציה תאפשר למשתמשים בה לבחור את נותן השירות איתו הם רוצים ליצור קשר ובלחיצת כפתור תבצע את ההתקשרות וההמתנה לנציג השירות, ורק שזה יענה, תתקשר למשתמש ותחבר אותו לשיחה ישירה עם הנציג.האפליקציה זמינה להורדה בחינם בחנויות האפליקציות של אפל ואנדרואיד. מאחוריי האפליקציה עומדים היזם ירון גביש, בעל עבר בתחום ניהול, ליווי ויעוץ למרכזיות שזיהה את הצורך של הצרכנים ושל החברות לפתרון חווית השירות הקשה בהמתנה לנציגי השירות, איש העסקים אלי להב והשחקן ציון ברוך.

רובי – הרובוט שיחכה בשבילכם על הקו
צילום מסך
עוד כותרות ב-nrg:
- כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו
אחת התלונות הנפוצות ביותר בקרב הצרכנים הישראלים היא בעיית ההמתנה לנציג השירות. זמן ההמתנה הארוך, הסרבול בהבנת התפריט והתקליט שחוזר עצמו – כל אלו גורמים לצרכנים להתלונן על נותני השירות. האפליקציה החדשה מבטיחה לשפר את חווית המשתמש של הצרכן ולחסוך לו את זמן ההמתנה האינסופי לנציג השירות. לקוח שירצה ליצור קשר עם חברה או נותן שירות, יבחר את שמה באפליקציה ולאחר מכן יפתח בפניו תפריט ניתוב השיחות של המוקד.
לאחר שיבחר את המענה אותו הוא ירצה, תמתין עבורו האפליקציה על הקו עד למענה הנציג – אותו הזמן בו הוא היה ממתין בעצמו. בזמן ההמתנה יכול המשתמש להניח את הפלאפון בצד ולהתפנות לעיסוקיו. אפשר להשתמש בפלאפון לצרכים אחרים ואפשר להמשיך בעיסוקים אחרים במקביל. ברגע שנציג השירות יענה, הצרכן יקבל שיחה נכנסת מהמספר של "רובי". עם השקת האפליקציה כבר ניתן יהיה להשיג נציג שירות משורה ארוכה של חברות וגופים וביניהם הוט, הוט מובייל, סלקום, נטוויז'ן, אל על, כלל, ישראכרט, תדיראן, מי אביבים, הדקה ה-90, פתאל, נטוויז'ן, אוטודיל ועוד.
יזם האפליקציה והמפתח ירון גביש: "רובי נולד מתוך הצורך לחוויית משתמש שונה בכל הקשור להמתנה לנציג שירות. זו אחת הבעיות המרכזיות של נותני השירות ושל הצרכנים בישראל, ובעזרת האפליקציה נוכל לפנות את זמן ההמתנה של המשתמש לעיסוקיו הפרטיים. בעיית ההמתנה הארוכה מפריעה לא רק לצרכנים, אלא גם לנותן השירות ש"מרוויח" לקוחות לא מרוצים שנאלצים להמתין זמן רב לשירות. אנו צופים שרובוהולד תחולל מהפכה של ממש בתחום שירות הלקוחות ותביא איתה בשורה הן עבור הצרכן הישראלי והן עבור נותני השירות. אנו נמצאים בקשר עם נותני שירות נוספים שיצטרפו למהפכה בקרוב".
אנדוראיד, אפל
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg