ברוכים הבאים ל'הפוך' אתר חדש שמתחרה ב'יד 2'

האתר מתמחה בחיפוש הצעות זולות ללקוחות בתחומים כמו משכנתא, הלוואות ומכירות. כשהמוכרים מתחרים על הלקוח בהצעות מחירים זולות

אסף גולן | 3/11/2015 13:09
אחד היתרונות המרכזיים של אתרי מכירה באינטרנט נובע מכך שאנו רואים את הפריט המוצע לנו מול העיניים יחד עם המחיר המוצע ביחס אליו. כך אנו יכולים להחליט בעצמנו האם לקנות אותו במחיר הזה או לא. מצד שני יכולת ההתמקחות שלנו די נמוכה כיוון שאין לנו יכולת השוואה בין מספר דומה של פריטים ממוכרים שונים. מענה לבעיה הזו מציע אתר מכירות חדש בשם הפוךשזה לאחרונה כבר לכ-100 אלף חברים.

 
יח''צ
המוכרים מגיעים ללקוח יח''צ


nrg ניוזלטר דיוור יומי

עוד כותרות ב-nrg:
- כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו

האתר לא מציע לגולש תמונה עם פריט אלא מציע לו להגיש בקשה עם המחיר שהוא מוכן להשקיע בתחום מסוים או שירות שהוא מבקש ואז בתגובה לבקשה שלו יפנו אליו מספר עסקים מהתחום עם הצעות שונות בנושא כשבעצם העסקים מתמודדים בינם לבין עצמם על המחיר הזול ביותר שביכולתם להציע ללקוח. מבחינה זו אמנם הלקוח לא רואה מלכתחילה את המוצר שהוא רוצה אבל הוא זוכה לכך שעסקיים רשמיים המתמחים במשכנתאות, הלוואות, מכירות מוצרי חשמל ועוד, מתחרים ביניהם על הזכות למכור לו את המוצר.

בהקשר לכך בעלי האתר מציינים כי לא כל חברה יכולה לקבל את נתוני ההצעות של האתר אלא רק חברה שעמדה במספר קריטריונים ברורים כשהראשון מביניהם הוא האמינות שלה ושמה הטוב. איך זה עובד? בוחרים את הקטגוריה הרצויה, ממלאים מידע ופרטים אישיים ותוך 48 שעות 3-6 ספקים מובילים יצרו עמכם קשר טלפוני עם ההצעות הרלוונטיות והמשתלמות ביותר עבורכם.

בעלי האתר מציינים בהקשר לכך כי נכון לבינתיים הציבור מביע בהמוניו אמון בפלטפורמה החדשה כשבחודש הראשון מתחילת פעילותו כבר גלשו לשירות מעל 100,000 גולשים ובוצעו אלפי עסקאות בתחום הביטוח, רכב, משכנתאות, הלוואות ועוד. כל זאת באתר ובאפליקציה תוך פחות מדקה. לדבריהם הייחוד של "הפוך" הוא בביצוע סקר שוק מקצועי ללא מאמץ ובמקום אחד שבו הספקים מתקשרים ללקוח בלבד ולא להפך!. באתר גם ניתן לבצע בקרת איכות גבוהה על הלקוחות והספקים בעזרת מערכת המשובים "מלשינון". בנוסף לכך חברות בקהילת הלקוחות  מזכה בהטבות, מבצעים, הנחות וכו'.

מאחורי המיזם החדש עומדים שלושה יזמים ישראליים: דרור חיימוביץ' ממייסדי חברת ההשמה "צעדים", רפי אלימלך, מנכ"ל קבוצת ל.מ, ואשת העסקים והפרסומאית רות שטרית. דרור חיימוביץ', מנכ"ל "הפוך" אומר: "הפוך מהווה פתרון טכנולוגי לקבלת הצעות מחיר, מספקים מובילם, עבור שירותים חיוניים ויקרים. במרבית המקרים צרכנים לא מצליחים לבצע סקר שוק מקיף מפאת חוסר מידע ובעיקר – מחסור בזמן. אלה יוצרים אצל הלקוח בסוף "חרטת קניות". באמצעות רישום חינמי לאתר כל האתגרים הללו נפתרים. ספקי שירות מובילים מתחרים ביניהם על ליבו של הלקוח והלקוח יכול להיות בטוח ורגוע שהוא עשה עסקה טובה."
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

המומלצים

מרחבי הרשת