אז יש לכם אתר אינטרנט – מה עכשיו?

הכנת אתר ברשת היא החלק הראשון בעבודה שלכם. כעת קבלו טיפים לקידום האתר

יואב צוקר | 10/11/2015 11:10
כל הכבוד, תתחדשו יש לכם אתר – עשיתם את הצעד הראשון בעולם הדיגיטלי. חשבתם שכך נגמרה ההתעסקות בקידום העסק ברשת, זהו שלא! עכשיו מתחילה העבודה. מעתה צריך לייצר תנועה לאתר, הרי אנחנו לא רוצים שהוא יעמוד שם שומם, לבדו, בחושך, בפינה במרחבי הסייבר. אז נכון, אפשר להשקיע תקציב ולקדם בגוגל או בפייסבוק, אבל זה עולה כסף ולא תמיד נמצא בראש סדר העדיפות הכלכליות של עסק מתחיל.

דבר ראשון, עדיף לנצל את כל המשאבים הקיימים והזמינים לכם בכדי לייצר תנועה אל האתר, זה עובד טוב ולא דורש הוצאה נוספת – רק את הזמן שלכם (שגם הוא שווה כסף, אבל זה לכתבה אחרת כבר) וככל שתשקיעו יותר זמן, כך האתר שלכם ימשוך יותר תנועה.

אז מה אפשר לעשות, כבר עכשיו?
תזמינו חברים – תעשו Share לכתובת האתר שלכם בכל המקומות בהם אתם באים במגע עם החברים: בפייסבוק, בטויטר, במייל ובקבוצות ה- WhatsApp שלכם.

הכניסו את כתובת האתר שלכם לחתימה האישית שלכם במייל ועל כרטיסי הביקור.

 
צילום אילוסטרציה: יח''צ
פתחו את האתר ופרסמו אותו צילום אילוסטרציה: יח''צ


בכל מקום תתקשרו את כתובת האתר שלכם – מצאו דרכים יצירתיות, לפעילות גרילה, אשר תייצר לכם יותר תנועה לאתר. יש לכם רכב חברה? יופי! תדביקו עליה מדבקה עם שם החברה, הלוגו וכתבות האתר. תנצלו את הסביבה הקרובה אליכם בכדי לייצר נראות, אפילו ברחוב, תייצרו שלטים או סימונים ותדאגו שכתובת האתר תהיה רשומה שם, חלקו עלונים, גרמו לאנשים להיות סקרנים, או פשוט תגרמו להם לחייך – רק בדרך הזו הם יחפשו את העסק שלכם, את האתר שלכם ואת העסקה אתכם.
גם בחנות, חלקו סטיקרים אטרקטיביים, מעניינים ומצחיקים עם כתובת האתר שלכם – כך יוכלו הלקוחות להפיץ אתכם הלאה ולייצר עוד תנועה אל האתר.

הקליטו את כתובת האתר במשיבון שלכם – אנשים יוצרים אתכם קשר בכל מיני דרכים, חלקם מצלצלים אליכם ומשאירים הודעות במענה הקולי (כן, יש כאלה עדיין. הרבה). הכניסו את כתובת האתר שלכם להודעה ותגרמו להם להבין שדרך האתר הם יוכלו לקבל תשובות להרבה שאלות, עד שאתם תחזרו אליהם.

nrg ניוזלטר דיוור יומי

- כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו

וידאו עושה את העבודה – פעם בשביל לייצר סרט על העסק, היה צריך חברת הפקה, שהיתה מזמינה במאי, צלם, מקליט, עורך ועוד מי שהיה פנוי בת"א באותו יום. היום לבדכם, אתם יכולים להיות חברת הפקת סרטים, במאים ועורכים ביחד – והכל נמצא בכף היד שלכם, במכשיר הנייד – נצלו את זה!

צלמו סרטים עליכם, על העסק והעלו אותם ליוטיוב, כמובן שככל שהסרטים יותר מצחיקים, יש להם סיכוי למשוך את תשומת הלב ולהיות מופצים הלאה. אתם גם יכולים לצלם אתכם ואת העובדים עם חולצות ממותגות ועם כתובת האתר עליהם, עושים דברים יוצאי דופן, תעשו ראיונות עם אנשים ברחוב, תנסו לתפוס סלב או אפילו לחקות אחד כזה – תעלו הכל ליוטיוב, תכניסו את מילות המפתח הרלוונטיות (סלבים מושכים הרבה תנועה, אז תנסו "לדוג" אחד כזה...) ותעלו את זה ליוטיוב עם כתובת האתר שלכם.

תוכן, תוכן ועוד תוכן – אין מה לעשות, ככל שתשקיעו יותר, ותכתבו יותר - כך הסיכוי לעוד מבקרים אורגניים באתר עולה. תעלו תוכו מעניין, מצחיק, תכנים ארוכים ותכנים קצרים. הכותרות לכל תוכן חשובות מאוד, תנסו לייצר סקרנות כבר מהכותרת, בכדי שאנשים ירצו לקרוא את מה שאתם כותבים.
המשיכו להיות פעילים ברשתות החברתיות, עוד פוסטים בפייסבוק, עוד תמונות באינסטגרם ועוד סרטים ביוטיוב – אם יש לכם אתר שיודע להסתנכרן אוטומטית עם כל הפעילות החברתית שלכם, הסתדרתם – זה יחסוך לכם הרבה זמן!

הכי חשוב, תבינו כי ההגעה לקהל דרך הרשת היא החשובה ביותר, היא לא תלויה בפקקים, בעבודות של הרכבת הקלה וגם לא בחופשות וחגים. קהל היעד שלכם ברשת הוא אינסופי ומגיע מכל קצוות תבל. אז יש לכם אתר, עכשיו קדמו אותו!

יואב צוקר הוא מנכ"ל חברת הסטארט- אפ "Otonomic", פלטפורמה להקמת אתר אינטרנט תוך פחות מדקה­www.otonomic.co.il

היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

המומלצים