פייסבוק השיקה פלטפורמה ליצירת סרטי תדמית לעסקים
בעקבות העובדה ששלושה מיליון עסקים מפרסמים ברשת החברתית החליטו בחברה להשיק כלי ייחודי שמאפשר לעסקים אלו ליצור לעצמם בקלות סרטוני תדמית
חברת פייסבוק, הכריזה היום כי בפלטפורמת הרשת החברתית שלה פעילים 3 מיליון מפרסמים כש70 אחוז מהעסקים האלו נמצאים מחוץ לארצות הברית. על פי נתוני החברה רוב המפרסמים האלו הנם עסקים קטנים ובינוניים ולא חברות ענק. בנוסף לפלטפורמת הפרסום מסרה החברה כי ברשת החברתית פעילים כיום מעל 50 מיליון עסקים המשתמשים בכלי העמודים החינמי שלה.מדובר על פי נתוני החברה רק בשנה האחרונה נרשם גידול של 50% בכמות המפרסמים שפעילים בה. בעקבות המידע הזה החליטה הרשת להשיק פיצ'ר חדשייחודי עבור העסקים האלו. הפיצ'ר מאפשר לעסקים ליצור סרטוני תדמית שמציגים את הפעילות בהם. הכלי החדש של החברה מאפשר לעסק בצורה קלה להראות מה הוא מביא לעולם ולגולשים בפייסבוק. במסגרת זו פרסמה פייסבוק סרטונים של מספר עסקים ייחודיים שפועלים בה והיא גאה בהם.
- כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו
העסק הראשון שמציינת פייסבוק הוא של המפיק המוסיקלי מברזיל, פרננדו כריסטוף. כריסטוף המתפקד כ-DJ פעיל החליט בעקבות ההכרות והפעילות שלו בתעשיית המוזיקה בעולם ליצור קו בגדים שמותאם לעבודה של אנשים כמוהו בתעשיית המוזיקה.
העסק השני שמציינת פייסבוק הוא עסק הודי הנקרא: "כפות רגליים מלוכלכות", מדובר בארגון ההודי Secunderabad, שמפגיש את הטבע עם הילדים העירוניים בהודו וזאת על ידי הוצאתם לטיולי טבע ושטח בסופי השבוע. פייסבוק מציינים עוד שני עסקים: עסק אחד הוא חברת הרהיטים הגרמנית Holzconnection, מדובר בחברה מסורתית לייצור רהיטי עץ שמשתמשת בפלטפורמה של פייסבוק כדי לפרסם את הרהיטים שלה במאה ה-21.
כמו כן מובא סיפורה של חברת Cupcakin מדובר בחנות מאפה וקייטרינג משפחתי הפועלת בברקלי קליפורניה שהשתמשה ברשת החברתית כדי לגדול ולהפוך לעסק גדול לכל דבר. בהודעת החברה מצוין עוד כי החברה חוגגת עם העסקים הקטנים והיא שמחה שהיא מאפשרת להם לגדול.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg