סטארטאפ ישראלי: עמדות שירות עצמי לתיקון סמארטפונים
העמדה, המשלבת רובוטיקה וממשק משתמש ייחודי, מאפשרת למסור טלפון לתיקון בהליך פשוט ומהיר. פלטפורמת השירות הזו מאפשרת ללקוח לבחור מתוך תפריט במסך מגע את תיאור התקלה, או לחילופין להקליד או להקליט את תיאור התקלה
חברת הסטארט אפ הישראלית Cellomat השלימה פיתוח עמדת שירות עצמי למכשירי סלולר. העמדה, המשלבת רובוטיקה וממשק משתמש ייחודי, מאפשרת למסור טלפון לתיקון בהליך פשוט ומהיר. פלטפורמת השירות הזו מאפשרת ללקוח לבחור מתוך תפריט במסך מגע את תיאור התקלה, או לחילופין להקליד או להקליט את תיאור התקלה.המכשיר התקול מצולם בעמדת השירות מזוויות שונות. בעמדת השירות יכול הלקוח, על פי בחירתו, לקבל טלפון חלופי עד לקבלת המכשיר המתוקן. כמו כן הלקוח יכול להעביר באמצעות אפליקציה ייעודית את רשימת אנשי הקשר למכשיר החלופי, הכל בהליך מהיר ופשוט. לאחר תיקון המכשיר הלקוח מקבל הודעת SMS על המזמינה אותו לקבל את מכשירו המתוקן בכל עמדת שירות של Cellomat בה יבחר.
בעולמות מכירת מכשירי הסלולר הפלטפורמה מאפשרת רכישה מאתר האינטרנט של מכשיר סלולרי וקבלתו המיידית בעמדת השירות. שילוב החומרה והתוכנה בפלטפורמה מאפשר למפעילי התקשורת ניהול של הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה, ובכלל זה ניהול ומעקב אחרי כל מכשיר נייד מהמועד שבו הוא נמסר וכן ניהול ובקרה מתקדמים על מלאי המכשירים הסלולריים.
החברה אף מציעה ניתוחי בינה עסקית ואנליטיקה בזמן אמת, לפילוח של לקוחות, סוגי תקלות, תדירויות של תקלות ומדדים נוספים.הפלטפורמה הטכנולוגית של החברה מיועדת למפעילי תקשורת, לרשתות קמעונאות ולספקי שירות בעולם הסלולר.
- כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו
Cellomat, שהוקמה בתחילת 2012, ממוקמת באזור התעשייה פולג בנתניה. החברה חתמה על הסכמים עם חברות הפצה ומפעילי תקשורת גדולים, שיאפשרו לה להציב כבר ברבעון הקרוב (הרבעון השני של 2016) את עמדות השירות הראשונות באתרי מפתח באירופה, ארצות הברית ואסיה. החברה מעסיקה 15 עובדים ומגייסת עובדים נוספים.
"עמדת השירות שאנחנו משיקים בימים אלה בארץ ובעולם תייצר את הסטנדרט החדש לעולם השירות בתחום הסלולר, כפי שיצרו עמדות השירות האוטומטיות בעולם הבנקאות", אמר מנכ"ל החברה איציק חיון. "הפלטפורמה החדשה מהווה בשורה אמיתית לצרכנים, למפעילי התקשורת ולספקים של שירותים בתחום הסלולר".
לדבריו "הצרכנים ימצאו בפלטפורמה מענה לשורה ארוכה של בעיות, מבזבוז זמן יקר לצורך ביצוע פעולות רבות במוקדי שירות ועד הטרחה הכרוכה בהגעה למרכזי ומעבדות שירות לצורך מסירת מכשיר הסלולר לתיקון, שנעשה מורכב יותר ומחייב מעורבות של מעבדה מרכזית. במקום זאת הלקוחות מקבלים חוויית שירות נעימה, מהירה ואוטומטית שנמשכת בכ-4 דקות בממוצע.
השילוב של חיסכון בעלויות הגבוהות של תיפעול מרכזי השירות והנגשת העמדות לצרכנים במרכזי תעסוקה גדולים ומרכזים מסחריים ייצר מקורות הכנסה נוספים למפעילי הסלולר שיהנו מעמדות שפעילות ללא הפסקה 7 ימים 24 שעות ביממה".
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg