הסוף לתורים בנתב"ג? בידוק לטיסה בסלולרי
החל מהחודש הבא יאפשרו בנתב"ג לעבור את בדיקת ה"צ'ק אין" באמצעות סריקת כרטיס טיסה מטלפונים ניידים. בעתיד: שערים אוטומטיים בעלייה למטוס. המטרה: לשפר את חוויית השהות בנמל
פיילוט טכנולוגי חדש יופעל החל מחודש נובמבר בנתב"ג: בתחילת החודש הבא יחל לפעול בנמל התעופה בן גוריון פיילוט, שבו יוכלו הנוסעים לחו"ל לעבור בצורה עצמאית לאזור הטיסה ולמתחם ה"דיוטי פרי", באמצעות סריקת כרטיס הטיסה מהטלפון הנייד, זאת כחלק משיפור חווית הטיסה של הנוסעים בחברת בנמל התעופה.הנוסעים יוכלו לבצע את ה"צ'ק אין" בבית, או להיעזר בעמדות השירות העצמי בנמל התעופה ועם קבלת הברקוד יוכלו לעבור בנתב"ג את הליך הרישום לטיסה בקלות, כאשר חווית הטיסה והשהייה בנמל התעופה תהפוך לנוחה יעילה ובעיקר - לנוחה ולדיגיטאלית יותר.

כדאי לכם להצטייד במכשיר סלולרי מתקדם בדרך לנתב''ג. נמל התעופה בן-גוריון
צילום: שאטרסטוק
בהמשך, צפויה רשות שדות התעופה להתקין "ספיד גייטים" - שערים מהירים לעלייה למטוס בכל השערים בנתב"ג, כשהליך יציאת הנוסעים יושלם במעבר עצמאי של הנוסעים. כבר היום נהנים הנוסעים בנתב"ג ממערכות טכנולוגיות עצמיות מתקדמות, המשולבות בהליך הבידוק לטיסה ומותאמות לכל הדרישות התעופתיות הביטחוניות והתקינה הבינלאומית.
מנתוני רשות שדות התעופה עולה כי מחצית מהנוסעים בנתב"ג מבצעים את "הצ'ק אין" בבית, לפני הגעה לטרמינל. כמו כן, נמצא כי ישראלים רבים, הטסים בחברת ה"לואו קוסט", נוהגים להגיע לנמל התעופה עם כבודת יד בלבד ומוותרים על המזוודות, כדי למנוע הוצאות מיותרות. בנוסף, מנתוני הרשות נראה כי השנה יישבר השיא של כל הזמנים בתנועת הנוסעים בנתב"ג, כשבממוצע עוברים כיום כמיליון וחצי נוסעים מדי חודש בנתב"ג.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg