יחסיי עם המכונה: התגובה המשעשעת לשירות הגרוע

לאחר שרכש מכונת כביסה מחברת 'טרקלין חשמל' ולא זכה לשירות שציפה לו, החליט אסא קרן שלא להתעצבן, ופרסם בפייסבוק את מערכת היחסים המיוחדת שפיתח עם המוצר

ברק בן חמו | 4/1/2017 22:05
תגיות: מחשבים,פייסבוק,ויראלי,מכונת כביסה
אסא קרן, קופירייטר במקצועו, רכש מכונת כביסה מ'טרקלין חשמל', ולאחר שלא קיבל את השירות שהובטח לו החליט להתמודד עם החברה בדרכו המיוחדת. בפוסט משעשע שפרסם לפני יומיים (ב') בפייסבוק, הצהיר קרן על מערכת יחסים חדשה עם מכונת הכביסה המקולקלת שנשארה בעל כורחו בביתו.

"היי 'טרקלין חשמל' זה אני אסא קרן, כן כן, זה שעבדתם ושיקרתם לו" פתח קרן את הפוסט, ובהמשך תיאר את השתלשלות האירועים שהובילה אותו לקנות מקרר חדש באלפיים שקלים ולהישאר תקוע אתו למרות שלא השתמש בו.

הפוסט שפרסם אסא קרן 


"הטכנאי הגיע 40 דקות מטווח השעות שנקבע. הוא פתח את הקופסא של מכונת הכביסה ומה גילינו? שהמכונה דפוקה לגמרי. דפיקה בצד, קרע במתכת מאחורה ועוד צינור קרוע", תיאר קרן והסביר בהמשך כיצד מנהל הסניף של החברה טען כי אין ביכולתו לאסוף את המכונה המקולקלת במידי, "גם לא בימים הקרובים".

אחרי תיאור המקרה, קרן שיתף את הגולשים ביוזמה יוצאת הדופן שלו וכתב: "נתתם לי את השירות הכי גרוע שאפשר לקבל, אני אתן למכונת כביסה שלכם בייביסיטר הכי טוב בעולם! אל תדאגו כל יום אעדכן אתכם מה קורה אתה עד שתבואו לאסוף אותה".
הצהיר על מערכת יחסים חדשה עם מכונת הכביסה המקולקלת. קרן ומכונת הכביסה

קרן חתם את הפוסט בנימה הומוריסטית ובמה שנראה כ"פרק ראשון" בסיפור: "אתמול היה הלילה הראשון של גילי אצלי בדירה (כן, ככה אני קורא לה). לא רציתי להשאיר אותה לבד אז נתתי לה לישון איתי בחדר. הרי היא בסביבה חדשה אז לא רציתי שתפחד. אל תדאגו היא ישנה כמו תינוק". אל הפוסט צרף תמונה משעשעת בה מכונת הכביסה "גילי" והוא נראים מחובקים.

כמו שהבטיח, קרן המשיך לעדכן את 'טרקלין חשמל' בשני פוסטים נוספים. "אתמול אכלנו ארוחת ערב קלילה ולפני השינה ראינו סרט", כתב בפוסט הראשון. "היא ממש מתגעגעת אליכם, מתי תבואו לקחת אותה?".  בשני קרן אף הוסיף סרטון שמתאר איך המשאית לוקחת את "גילי" - המכונה המקולקלת - בחזרה לחברה.
''אתמול אכלנו ארוחת ערב קלילה ולפני השינה ראינו סרט'',. קורן ומכונת הכביסה
 
הפוסטים גררו מאות תגובות ואלפי לייקים מגולשים ברשת. חלק שיתפו את החוויה שלהם עם החברה וחלק הביעו הערכה על המהלך הלא שגרתי. "כל הכבוד לך על השיתוף, אל תוותר", כתבה הגולשת אפרת. "יפה שאחרי כל זה יש לך עוד חוש הומור", כתב הגולש שמואל כשגולשים אחרים ענו לו כי "זה עדיף מלהתעצבן".

מחברת 'טרקלין חשמל' נמסר בתגובה: "אנו מתנצלים על התקלה שקרתה. הלקוח פוצה לשביעות רצונו".

היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

המומלצים