יו-טיוב מוותרת על הפיצ'ר הכי מעצבן שיש

"גוגל" הודיעה רשמית שהחל מה-2 במאי תוותר החברה על אחד הפיצ'רים הכי מעצבנים ביו-טיוב: אותם ה"ריבועים" הצבעוניים שמפנים אתכם לרכישת כרטיסים להופעות, צפייה בקליפ חדש או דירוג האמן, ועל הדרך מכסים את כל המסך

ינון בן שושן | 19/3/2017 18:35
תגיות: יוטיוב,סמארטפון
חברת גוגל הוציאה השבוע הודעה רשמית ובה נכתב כי החל מהשני במאי, תוותר החברה על אחד הפיצ'רים הכי מעצבנים שקיימים היום ביו-טיוב - ה"ריבועים" שמפנים אתכם לקניית כרטיסים להופעתו של הזמר אליו אתם מאזינים, לרכישת הסינגל או לצפייה בקליפ חדש.
 
מתוך יוטיוב
השימוש בהערות ירד בכ-70 אחוז והמשתמשים זועמים על כמות מוגזמת שלהן מתוך יוטיוב

הריבועים האלו, הערות המפוזרות על גבי הווידאו ומזמינות אתכם "ללחוץ כאן!" ל"הזמנת כרטיסים למופע הקרוב", מוכרים ודאי לכולכם, ובטח לא פעם נאלצתם ללחוץ על מקש ה-X כדי להעלימם בזמן הצפייה בסרטון.

בהודעה שהוציאה גוגל נכתב כי בשנתיים האחרונות השימוש בהערות ירד בכ-70 אחוז וכי המשתמשים זועמים על כמות מוגזמת בהן בסרטונים. בגוגל הוסיפו גם כי משתמשים רבים מכבים לחלוטין את האופציה להצגת ההערות, בהגדרות המשתמש שבגרסת האתר במחשב שולחני.

בחברה ציינו כי 60 אחוז מהצפייה ביו-טיוב בשנה הנוכחית התבצעה באמצעות האפליקציה, מסמארטפון או מטאבלט, שממילא אינה תומכת בפונקציית ההערות. "עריכת ה'הערות' הושקה ב-2008, לפני שהעולם הפך לנייד", כתב מנהל המוצר של יו-טיוב, מולי סאלם, בבלוג החברה.

ואולם, לכל מטבע שני צדדים, והאומנים מצרים על הפסקת השימוש בפונקציה, שהפנתה את הצופים למוצרים נוספים שלהם. תחת המדיניות החדשה, אף משתמש, כולל ערוצים רשמיים של זמרים מחו"ל, לא יוכל לעדכן, להוסיף או לערוך את ה"הערות" בסרטונים, אלא רק למחוק את הקיימים, שימשיכו להופיע על גבי הסרטונים בגרסת שולחן העבודה של האתר.

גוגל מציעה כפתרון להוסיף את ההערות פשוט בסוף הסרטון - קישורים לסרטונים נוספים, הרשמה לערוץ, סקרים וקישורים. בחברה מבטיחים כי חלופה זו תפריע פחות לחוויית הצפייה.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

המומלצים