Apple מנסה לשכנע משתמשי אנדרואיד לעבור אליה

החברה השיקה סרטונים הומוריסטים שלא מזכירים את המתחרה בשמה, אך עושים כל שביכולתם לרמוז זאת. לצד אלה, השיקה החברה גם אתר אינטרנט הבנוי על שאלות ותשובות

ינון בן שושן | 24/5/2017 22:11
תגיות: טכנולוגיה,סלולר,IOS,אנדרואיד
חברת Apple נלחמת בגוגל בכל החזיתות. החברה החלה לפנות למשתמשי אנדרואיד בקמפיין פרסומי חדש, בו היא מציגה בפניהם באמצעות סרטוני וידאו כמה כדאי, וקל, לעבור להשתמש באייפון. הקטעים הקצרים לא מזכירים את מערכת ההפעלה של גוגל באופן ישיר, אך הם עושים כל שביכולתם כדי לרמוז זאת.

הפרסומת של Apple
 
  
כעת, פונה Apple למשתמשי האנדרואיד, ומנסה לשכנע אותם לזנוח את המתחרה. אחד הסרטונים למשל, מתייחס למהירות המכשירים המתחרים, שמגיבים לכאורה באיטיות, כאשר המסר מוצג באמצעות אדם שרץ באיטיות ובמהירות בשני פריימים שונים, תחת הכותרת: "מהיר יותר".

לצד הסרטונים ההומוריסטים, השיקה החברה גם אתר אינטרנט הבנוי על שאלות ותשובות. כך לדוגמא, לשאלה: "האם יהיה קל לעבור ל-iPhone?". עונים ב-Apple: "כן, זה יהיה קל. אין צורך לשמור את הדברים שלך במקום אחר לפני המעבר מאנדרואיד, פשוט הורד את האפליקציה 'העבר ל- iOS' מחנות Google Play ותוכל להעביר את התוכן שלך בצורה מאובטחת".

חברת הסמארטופונים הגדולה בעולם מתמקדת במשיכת משתמשי אנדרואיד מזה זמן רב, ומנכ"ל אפל, טים קוק, אוהב לספר על הנתונים הסטטיסטיים של "העוברים" ממערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל המתחרה ל-IOS, מה שיכול לרמוז לנו על הצלחה מסוימת של קמפיינים דומים שעשתה החברה בעבר.
 
צילום: צילום מסך
אפל לועגת למתחרה צילום: צילום מסך

לפני כשנתיים פרסמה ענקית הטכנולוגיה מקופרטינו אפליקציה בשם Move to iOS for Android שנועדה לעזור למשתמשים שרוצים לעבור למערכת ההפעלה IOS, זאת בנוסף המיקוד לקמפיינים נוספים שלה בעבר הרחוק בהם ניסתה לשכנע משתמשים לעבור מ-Windows PC ל-Mac - כשאחד הזוכרים ביותר היא הפרסומת '1984', בה ניסתה להציג את עצמה כאלטרנטיבה הטובה למחשבים של IBM.

היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

המומלצים