שלוש דרכים שבהן ה'פיקסל' של 'גוגל' יכול להפוך לטלפון יוצא דופן
השקת הדור השני של המכשיר תחתום עונת השקות משעממת יחסית בתחום התקשורת והסמארטפונים
'גוגל' צפויה לערוך היום את השקת מוצרי הדגל האחרונה של השנה, ולהציג לעולם את הדור השני של ה'פיקסל', היריב שהיא מקווה להציב מול ה'אייפון' של 'אפל'.אחרי סדרה של השקות טלפונים חדשים שהיו משעממות למדי, זו ההזדמנות האחרונה לאחת החברות הגדולות להשיק מוצר שיותיר רושם חזק. לפי השמועות, אנחנו יכולים לצפות מהדור השני של הטלפון (על שתי גרסאותיו) לשמור על רוב מאפייניו תוך שדרוג של חלק מהרכיבים. בין השאר אנחנו מצפים לסורק טביעות אצבע מהדור השני, מעבד מהיר יותר ומסך גדול יותר (הודות לשוליים צרים במיוחד).

השקת ה-Google Pixel הראשון בשנה שעברה
צילום ארכיון: EPA
אבל כדי שהטלפון ירשים באמת, יהיה עליו להציע משהו חדש. הנה שלוש דרכים שבהן הוא יכול להבדיל את עצמו מאחרים.
מחיר: אם 'גוגל' תציע טלפון חכם ברמה גבוהה ובמחיר נמוך, היא יכולה לפתות את הצרכנים שרוצים יכולות מודרניות בטלפון שלהם אבל אינם מתרגשים מהטכנולוגיה החדשה ב'אייפון אקס' של 'אפל' או ב'נוט 8' של 'סמסונג' עד כדי כך שיסכימו להיפרד מאלף דולרים.
החברה יכולה ללכת בעקבות יצרני טלפונים חכמים בסין, שבה צרכנים התנפלו על המוצרים הטובים למדי והזולים למדי של חברות כמו 'ואווי' ו'שיאומי'. אותה שיטה, עם השם של 'גוגל' מאחוריה, עשויה להכניס את ה'פיקסל' לנישה מעולה בכל העולם.
חיי סוללה: 'גוגל' הציגה כמה טענות גדולות בפרסומות "טיזר" לקראת השקת ה'פיקסל', אבל אף אחת מהן לא הייתה מעשית כמו ההבטחה לחיי סוללה טובים יותר.
"מה קרה לסוללת הטלפון שלי?" - זו השאלה הראשונה שמוצגת בפרסומת של 'גוגל', שמעלה רשימת בעיות שמתברר שהחברה רוצה לפתור. הצבת חיי הסוללה כמטרה עליונה היא גישה חכמה, בהתחשב בכך שחיי הסוללה הם מההיבטים החשובים ביותר בבחירת טלפון חדש. אין מחיר לשימוש בטלפון ללא טעינה נוספת גם בסיום יום עבודה עמוס, או בתום בילוי לילי.

מטה חברת גוגל
צילום: AP
אבל שיפור יוצא דופן בחיי הסוללה חייב להיות מעבר לרמה התוספתית, של 12 שעות שימוש במקום 11.
משהו בלתי צפוי לחלוטין: אולי ל'גוגל' אין רקורד מעולה בתחום החומרה, אבל כשהיא כן מצליחה זה משום שהיא מציעה משהו שהוא גם קצת מופרע וגם פותר בעיות מעשיות. חשבו על ה'כרומקאסט': כשהוא הושק, הוא היה מין מוצר מוזר של 'גוגל', והסיבה לקנות אותו הייתה שהוא העניק את היכולת לצפות ב'יוטיוב' בטלוויזיה. אבל הוא גם עלה רק 35 דולר, ונתן לכם לצפות בשירותי הזרמת וידאו בטלוויזיה בלי שתצטרכו לקנות מנוי לכבלים - אז לא היה לכם שום דבר להפסיד.
אבל הכוח הגדול של 'גוגל' הוא בתחום התוכנה והשירותים, מה שיכול להוביל להתפתחויות לוגיסטיות מעניינות בקטגוריית הטלפונים החכמים. גם פיתוחים שימושיים ויעילים בעוזרת הווירטואלית של 'גוגל' יכולים להפוך לסיבה לקנות את ה'פיקסל', אם הם יאפשרו לטלפון שלכם להבין באמת את מה שאתם אומרים.
מלבד הטלפונים, יש לציין, 'גוגל' עשויה לרגש אותנו היום גם באמצעות השקת חוויות לא רגילות בתחום המציאות המדומה, או הצגת שירותים מתקדמים בתחום הבית החכם.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg