 |
 |
|
 |
מקמפנים את הווג |
 |
|
 |
 |
מקמפנים את הווג |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
קמפיין חדש למשקפי ווג יושק בארץ בעלות של כ-100,000 דולר. החברה שמייבאת את המשקפיים היא לוקסאוטיקה ישראל, נציגתה הרשמית של חברת לוקסאוטיקה העולמית. הקמפיין כולל פרסום בכ-1,000 תחנות אוטובוס ו-450 מכוונים. קטגוריית משקפי השמש בישראל מגלגלת כ-300 מיליון שקל בשנה, שוק המשקפיים כולו בישראל (כולל משקפי הראייה) מגלגל בשנה כמיליארד שקל. לוקסאוטיקה ישראל מחזיקה בזיכיון השיווק וההפצה של מותגים מובילים בהם ריי באן, שאנל, מוסקינו, ווג ועוד. המותגים משווקים ברשתות האופטיקה ובחנויות המשקפיים ומשקפי השמש. החברה העולמית משווקת את מוצריה לכ-120 מדינות בכל העולם ומחזיקה בשורה ארוכה של מותגים. מחזור מכירותיה של לוקסאוטיקה העולמית נאמד בכ-3.2 מיליארד דולר.
|  |  |  |  | |
|
 |
 |
 |
|
 |
|
|

|
|
 |
 |  | פירסום ב - nrg מעריב | אתרי מעריב  | דרושים ל - nrg  | תנאי שימוש | עזרה  | כתבו לנו   | מי אנחנו | |
|