המכירות הקימעונאיות באינטרנט יגדלו ב-27%
מכירות פריטי האופנה יובילו עם צמיחה של 42%
עוד מנבא המחקר, כי השנה תוביל את הגידול קטגורית הלבוש, אשר צפויה להציג גידול של 42% במכירות. קטגוריית הפרחים, כרטיסי הברכה, והמתנות תגדל ב-41%, ואילו קטגוריית מוצרי הבריאות והיופי צפויה לצמוח ב-40%.
כמו כן מציינים במכון המחקר, כי נתח השוק של המכירות הקמעונאיות באינטרנט,
מסך המכירות הקימעונאיות צפוי לעמוד על כ-6.6%. בשנת 2003 הסתכם חלקן של המכירות הקימעונאיות ברשת בכ-5.4% מסך המכירות הקימעונאיות.
אחד האנליסטים בפורסטר ריסרצ' העריך, כי עם הזמן יכנסו עוד ועוד קטגוריות לסגמנט האינטרנטי, זאת בצמוד להמשך תהליך התרחבות תחושות הביטחון והנוחות שחשים יותר ויותר אנשים כלפי אפשרות הרכישה ברשת. עוד ציין האנליסט, כי מעבר האינטרנט לזרם המרכזי, משרתת לא רק את הקימוענאיים האינטרנטיים, אלה גם את הקמעונאיים הקלאסיים, אשר ניצבים בפני אפשרויות שיווק חדשות.
עדכון אחרון : 25/5/2004 13:21