גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


נייס תשדרג מערך שירות לקוחות של חברת הכבלים DIRECTV

לחברה האמרינית כ-12.6 מיליון מנויים, והיא משתמשת במוצרים של נייס במהלך חמש השנים האחרונות

רם דגן | 29/6/2004 14:16 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
מפתחת פטרונות ההקלטה הדיגיטליים, נייס, תשדרג את מוקדי שירות הלקוחות של חברת DIRECTV האמריקנית. את השידרוג תעשה נייס באמצעות אחד מן המוצרים מבוססי האינטרנט שלה. נייס ו-DIRECTV פועלות יחדיו כ-5 שנים.

DIRECTV הינה ספקית השירותים הדיגיטליים רבי הערוצים המובילה בארה"ב עם למעלה מ-12.6 מיליון לקוחות. החברה ולוגו הציקלון רשומים כסימנים מסחריים של DIRECTV. מקבוצת DIRECTV
נשלטים על ידי קבוצת פוקס ש-82% ממנה נשלטים על ידי News Corp. Ltd.

"הפתרונות מבוססי האינטרנט של נייס הינם כלי יעיל בעזרתו הצלחנו לשפר את איכות הניהול שלנו ואת תוכניות ההכשרה שלנו" מסר פיטר גיאקאלון מנהל וסגן נשיא מחלקת שביעות הרצון של הלקוחות ב-DIRECTV. "שדרוג זה יסייע לנו להמשיך ולשפר את יכולות נציגינו ואת הבנתנו את צרכי הלקוחות", הוסיף גיאקאלון.


עדכון אחרון : 29/6/2004 14:19
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים