"50% מגולשי האינטרנט בארה"ב ישתמשו בפס רחב ב-2005"
חברת הייעוץ פורסטר: האינטרנט המהיר משנה את הרגלי החיים של האמריקנים בהיבטים רבים
מהמחקר עולה כי האינטרנט המהיר משנה את הרגלי החיים של האמריקנים בהיבטים רבים, מהנתונים עולה כי 23.1 מיליון בתי-אב בצפון אמריקה מחוברים כיום לאינטרנט המהיר, מתוכם 19.5 מיליון בתי-אב בארה"ב והשאר בקנדה, נתון המהווה כמעט 20% מתוך כלל בתי האב בצפון אמריקה.
מהנתונים עולה עוד כי אלה המחוברים לאינטרנט המהיר הם בעלי מעמד סוציו-אקונומי גבוה יותר, משכילים יותר, ומרוויחים יותר לעומת האוכלוסייה הכללית. בנוסף, הם גם נוטים לבלות יותר זמן מול האינטרנט, ואף מבצעים יותר רכישות – ובסכומים גבוהים יותר – במהלך הגלישה שלהם. לרבים מהם יש יותר ממחשב אחד בבית, וכמעט 6% מהם עובדים בבית לפחות יום אחד מדי שבוע, יותר
מכפליים לעומת אחוז העובדים מהבית המחוברים לאינטרנט בחיוג רגיל.
בתי האב המחוברים לאינטרנט, כך עולה מהסקר, עושים שימוש שונה באמצעי מדיה שונים, בהשוואה לאלה שאינם מחוברים לאינטרנט. ההבדל המהותי ביותר טמון בצפייה בטלוויזיה – אלה המחוברים לאינטרנט המהיר מבלים מול האינטרנט למעלה מ- 50% יותר זמן מאשר המחוברים לאינטרנט בחיוג, והפרשי זמן אלה באים על חשבון צפייה בטלוויזיה והאזנה לרדיו.
הפעילות האינטרנטית החשובה ביותר לגולשים בצפון אמריקה היא משלוח וקבלת דואר אלקטרוני. 78% מהנסקרים הגדירו את האימייל כפעילות חשובה בחיי היומיום שלהם, ו-66 מיליון בתי אב בצפון אמריקה משתמשים באימייל יותר מפעם בשבוע. הפעילות השניה בחשיבותה היא חיפוש מידע אחר מוצרים לקראת רכישתם – 65% מהנסקרים הגדירו פעילות זו כחשובה.
ניתוח של שוק האביזרים האלקטרוניים והשוואתו לאוכלוסיית הגולשים באינטרנט המהיר, מעלה כי חלק גדול מרוכשי אביזרים כגון נגני MP3, מצלמות דיגיטליות, מכשירי DVR ועוד, מחוברים לאינטרנט מהיר. תופעה דומה מתרחשת גם בנושא הרשתות הביתיות – ל-10% מבתי האב בארה"ב יש חיבור לאינטרנט מהיר וכן יותר ממחשב אחד בבית – בדיוק פלח השוק אליו מכוונים ספקי רשתות תקשורת ביתיות.
עדכון אחרון : 4/7/2004 17:52