 |
/images/archive/gallery/106/597.jpg לוגו אינטרנט זהב
אילוסטרציה  |
|
|
קמפיין ההחדרה, בכיכובו של חיים הכט, עלה לאינטרנט זהב כ-7.2 מיליון שקל. מה שהוריד את הרווח ל-1.5 מיליון שקל |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
שמוליק שלח 10/11/2004 15:51 |
|
|
|
|
 |
אינטרנט זהב מפרסמת היום את תוצאותיה ברבעון השלישי. תוצאותיה של החברה מעניינות במיוחד על רקע הפרסום האינטנסיבי שעשתה לשירות החיוג הבינלאומי שהחלה לספק לפני כחודשיים (עם חיים הכט). הכנסות החברה המשיכו לעלות, רבעון שביעי ברציפות, והסתכמו ברבעון השלישי ב-54.3 מיליון שקל (כ-12.1 מיליון דולר), לעומת 44.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-23%. לעומת הרבעון השני השנה, שהסתכם בכ-53.2 מיליון שקל, ההכנסות גדלו בכ-2%. הרווח הנקי ברבעון השלישי קטנו ב-75% לכ-1.5 מיליון שקל (כ-0.3 מיליון דולר) או רווח למניה של כ-0.08 שקל (כ-0.02 דולר), לעומת רווח נקי של כ-6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. את הקיטון ברווח הנקי מסבירים באינטרנט זהב כתוצאה מהשקעה בסך כ-7.2 מיליון שקל (כ-1.6 מיליון דולר) בהקמת התשתית התפעולית ובקמפיין השיווקי הראשוני לקראת השקת שירות הטלפוניה. את הגידול בהכנסה מסבירה החברה בעקבות הגידול בהכנסות מתחום האינטרנט. הכנסות החברה בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2004 הסתכמו ב-158.5 מיליון שקל (כ-35.4 מיליון דולר), גידול של כ-20% בהשוואה לכ-132.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים מסתכם בכ-13.1 מיליון שקל (כ-2.9 מיליון דולר), לעומת רווח נקי של כ-9.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. "במהלך הרבעון חלה התפתחות אסטרטגית משמעותית, שכללה התקדמות בתכניתנו לגוון את קו המוצרים, תוך ניצול הזדמנויות עסקיות והרחבת נוכחותנו בשוק הטלקום הצומח", אמר אלי הולצמן, מנכ"ל אינטרנט זהב. לדבריו, "ההכנסות לרבעון השלישי לא גדלו משמעותית בעקבות השירות החדש היות ונפח משמעותי מהתעבורה בתקופת ההחדרה בוצע בתעריפים מוזלים מאוד ואפילו ללא תשלום מצד הלקוחות. עם זאת, אנו מצפים להכנסות משמעותיות כבר ברבעון הרביעי של שנת 2004 ולהשפעה מלאה של מגזר פעילות זה לקראת המחצית השניה של שנת 2005".
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|