החברה איבדה ברבעון האחרון כ-4,000 מינויים. עקב התחרות: הוצאות השיווק עלו ביותר מפי 2
דפדף בכלכלה
שמוליק שלח 30/11/2004 10:49
הפסדי חברת הכבלים מת"ב גדלים על רקע מכירתה של בעלת השליטה דנקנר השקעות לדלק והמיזוג עם חברות הכבלים. החברה הפסידה 41.1 מיליון שקל ברבעון השלישי של השנה לעומת הפסד של 19.6 מיליון ברבעון המשקיל בשנת 2003, גידול של יותר מפי 2. יצויין, כי החברה הגיעה להסכמות לגבי הפרשות למסים של 6.5 מיליון שקל, שכמובן "תרמו" להפסד ברבעון הנוכחי.
הכנסות החברה גדלו ל-145.6 מיליון שקל לעומת 137.8 מיליון שקל ברבעון המקביל, עלייה של כ-5.5%, הרווחים התפעוליים של החברה עלו ב-50% ל-854 אלף שקל לעומת רווח תפעולי של 571 אלף שקל ברבעון המקביל. לעומת זאת, נתון נוסף שעלה הוא הוצאות המכירה והשיווק שזינקו בכ-87% ל-18.6 מיליון שקל לעומת 9.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
החברה מסבירה את הגידול בהוצאות השיווק בתחרות החריפה מול יס. ואכן, מספר המנויים הכולל של החברה צנח ברבעון השלישי והסתכם בכ-259.3 אלפי מנויים לעומת כ-263.2 אלפי מנויים בתום הרבעון השני של השנה. לשרותי הגישה לאינטרנט מהיר שמציעה החברה הצטרפו למעלה מ-86 אלף מנויים.