גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


נייס תספק את מערכת Nice Perform לבנק הקנדי

המערכת תנתח את העדפות ודרישות הלקוחות על פי מכלול האינטראקציות עימם

שמוליק שלח | 14/3/2005 16:21 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
יצרנית פתרונות המולטימדיה, חברת נייס, הודיעה על חתימת עסקה עם בנק קנדה (National Bank of Canada) להטמעת מערכת Nice Perform במוקדי השירות של הבנק. המערכת, שמספקת ניתוח כולל של התקשורת עם הלקוח, תותקן במט ה הבנק במונטריאול.

NICE Perform, מנתחת אלמנטים שונים באינטראקציה בין הבנק ללקוח. בין השאר מבצעת המערכת ניתוח כגון מילות מפתח בשיחה עם הלקוח (טלפונית), איתור רגשות, ניתוח מודל השיחה, סקרי לקוחות, ניתוח זרימת הקריאות, פעולות באפליקציות שמבצע הלקוח, נתונים עסקיים ועוד.
מנייס נמסר כי המערכת נבחרה להחליף מערכת מתחרה הקיימת כיום בבנק. המערכת תאפשר לעובדי הבנק לקבל ניתוח המאפשר לזהות את העדפות הלקוח.

"אנו מרוצים מאוד מהזמנה זו עבור NICE Perform", אמר חיים שני, יו"ר ומנכ"ל נייס. "ארגונים מזהים במהירות כי הערך המוסף של NICE Perform הוא מעבר להקלטה מסורתית של הלקוחות. הערך המוסף של NICE Perform טמון ביכולת לספק את המידע שבאמצעותו ארגונים יכולים להעריך את התנהגות הלקוחות ולחזותה, מידע זה משמש כמשוב יקר ערך עבור החברה ופעילותה".
עדכון אחרון : 14/3/2005 16:21
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''טכנולוגיה''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים