נייס תספק את מערכת Nice Perform לבנק הקנדי
המערכת תנתח את העדפות ודרישות הלקוחות על פי מכלול האינטראקציות עימם
NICE Perform, מנתחת אלמנטים שונים באינטראקציה בין הבנק ללקוח. בין השאר מבצעת המערכת ניתוח כגון מילות מפתח בשיחה עם הלקוח (טלפונית), איתור רגשות, ניתוח מודל השיחה, סקרי לקוחות, ניתוח זרימת הקריאות, פעולות באפליקציות שמבצע הלקוח, נתונים עסקיים ועוד.
מנייס נמסר כי המערכת נבחרה להחליף מערכת מתחרה הקיימת כיום בבנק. המערכת תאפשר לעובדי הבנק לקבל ניתוח המאפשר לזהות את העדפות הלקוח.
"אנו מרוצים מאוד מהזמנה זו עבור NICE Perform", אמר חיים שני, יו"ר ומנכ"ל נייס. "ארגונים מזהים במהירות כי הערך המוסף של NICE Perform הוא מעבר להקלטה מסורתית של הלקוחות. הערך המוסף של NICE Perform טמון ביכולת לספק את המידע שבאמצעותו ארגונים יכולים להעריך את התנהגות הלקוחות ולחזותה, מידע זה משמש כמשוב יקר ערך עבור החברה ופעילותה".
עדכון אחרון : 14/3/2005 16:21