עולה על פסי ההתייעלות
הרכבת הודיעה היום על תחילת רפורמה במבנה הארגוני של החברה במסגרתה צומצם מספר הסמנכ"לים ואוחדו חטיבות
כמו כן, יוקמו שלוש מנהלות חדשות, שבאמצעותן ייעשה הטיפול בפרויקטים המרכזיים והמורכבים של הרכבת - מינהלת החישמול, מינהלת הקו המהיר לירושלים (A1) ומינהלת קו הרכבת לאילת ותכנון אסטרטגי.
הרפורמה צפויה לצמצם את מספר הסמנכ"לים בהנהלת הרכבת מתשעה לשבעה. בעקבות הרפורמה צפויים לפרוש מספר בכירים מהנהלת הרכבת
בהם סמנכ"ל תחזוקה, דודי גבאי, מנהל אגף התנועה צביקה זילברשמידט וסמנכ"ל השיווק הוותיק, אבי חפץ. במקביל ימונה ברכבת סמנכ"ל בטיחות חדש, בהתאם להמלצות שקיבל באחרונה הדירקטוריון.
מנכ"ל רכבת ישראל, עופר לינצ'בסקי, אמר כי "ביישום הרפורמה עמדו מספר עקרונות: מתן מענה לביקושים גואים של הציבור לשירותי רכבת, התייעלות תפעולית, שדרוג הערך המוסף שהרכבת מעניקה לנוסע והצערת שדרת הניהול".
יו"ר הרכבת, משה ליאון, מסר כי "הרפורמה הארגונית תבוא לידי ביטוי בתוצאות העסקיות ובערך המוסף שהרכבת מעניקה לנוסעים".