פרטנר חוגגת שנה לדור ה-3
חברת הסלולר הצליחה לגייס 100 אלף לקוחות. לכבוד האירוע תעניק בשבוע חנוכה שיחות וידאו חינם ללקוחות הדור ה-3
במסיבת העיתונאים היום סיפרה איריס בק, סמנכ"ל השיווק והתוכן, כי שנה זאת הייתה מוצלחת מבחינת פרטנר. "אנחנו נמצאים בתחילת הדרך. הדור השלישי ב-orange אינו מוצר על המדף. מדובר בהתפתחות הטבעית של הרשת. הבטחנו - קיימנו, מספר המנויים ודפוסי השימוש שלהם מוכיחים לנו כי האסטרטגיה לפיה החלטנו להשיק את הדור השלישי הצליחה. אנו מתכוונים להעמיק את חדירת הדור השלישי ולהפוך את הדור השלישי לסטנדרט המקובל בשוק".
בק עוד הוסיפה כי "המובילות שלנו בדור השלישי מתבטאת לא רק בגיוס המנויים, אלא גם בתפיסת הלקוחות. הלקוח כיום מבין מהם שירותי הדור השלישי ואיזו תועלת יוכל להפיק מהם". מסקרי דעת קהל שערכה אורנג' עולה כי מעל ל-75% מהאוכלוסייה מודעת לדור השלישי ומרבית הלקוחות מגדירים את הדור השלישי בראש ובראשונה כשיחות וידאו".

עוד נמסר כי, בשנה זו התבצעו 3.5 מיליון הורדות מפורטל התוכן obox live ו-90% ממשתמשי הדור ה-3 משתמשים בפורטל החברה. כמו כן, סיפרה בק כי שיעור השיחות בוידאו הוא מהגבוהים בעולם. בק עוד ציינה כי אחת הבעיות כיום ללקוחות הדור השלישי הוא בכמות הלקוחות. "מכיוון שאין מספיק לקוחות (רק 100 אלף – ט.פ.) אנחנו משתדלים להוציא את הלקוחות מהמרכזים שלנו עם שני מכשירים לפחות, כדי שיוכלו לממש מיד את הטכנולוגיה".
עוד

כמו כן תשיק פרטנר שני מכשירי דור שלישי נוספים מבית נוקיה ומוטורולה אשר יצטרפו ל-5 מכשירים אותם היא מציעה היום. 6280 Nokia – מכשיר slider חדש ו-Motorola V3X – גרסת הדור השלישי של ה- razr.
פרטנר גם השיקה את האלבום הסלולרי הראשון. האלבום מופק עם ההרכב האלקטרוני הישראלי mushroom infected. בק סיפרה כי "הפקה זו מייצגת תפיסה חדשה של יחסי גומלין בין מוסיקה לסלולר. ההפקה הינה בלעדית ל- orange ומותאמת לצרכי הסלולר, לא נעשתה אדפטציה של שיר מדיסק. כמו כן לא ניתן יהיה להשיג את הקטעים בשום פלטפורמה אחרת, מלבד פורטל התוכן של orange".