לאחר חמש שנים - נבלמה נטישת המנויים בהוט ברבעון
לאחר למעלה מ-5 שנים שבהן איבדה מנויים מדי רבעון, הצליחה החברה לרשום ב-5 החודשים האחרונים תוספת של 300-200 מנויים
נכון לאתמול לכבלים יש כ-910 אלף מנויים, לאחר נטישה של כ-300 אלף מנויים, שנרשמה מאז שיס נכנסה לשוק. לפי ההערכה, מספר המנויים של יס עומד כעת על 530 אלף משקי בית. למעשה, הנתונים המעודדים של הוט מציינים עלייה ראשונה במספר המנויים מאז נכנסה לשוק המתחרה הגדולה.
אמנם מדובר רק ברבעון אחד שבו נרשמה בהוט עצירה של נטישת המנויים, אך ההערכות בשוק הן כי ב-2006 יתייצב שוק הטלוויזיה הרב-ערוצית בישראל, ומעבר המנויים מחברת הכבלים
בהוט תולים את שינוי המגמה בעיקר במהלכים השיווקיים שביצעה החברה בשנה החולפת, שמטרתם לשפר את תדמיתה כחברה שמספקת שירות גרוע. בתחילת 2005 הציגה הוט את שיטת המסלולים הקבועים, שבמסגרתה החברה מתחייבת לרמת תעריפים שקופה לאורך זמן רב. עד כה הצטרפו לשיטה זו 50% מלקוחותיה הדיגיטליים.
מהוט נמסר בתגובה, כי "החברה אינה מפרטת את מספר מנויי הטלוויזיה שלה. עם זאת, כבר שנה אנחנו מתמקדים במאמצים לשפר את שביעות רצון הלקוחות שלנו - והמאמצים בהחלט נושאים פרי ".