גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


לאחר חמש שנים - נבלמה נטישת המנויים בהוט ברבעון

לאחר למעלה מ-5 שנים שבהן איבדה מנויים מדי רבעון, הצליחה החברה לרשום ב-5 החודשים האחרונים תוספת של 300-200 מנויים

אמיר טייג | 1/1/2006 9:05 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
מהפך בחברת הכבלים הוט. לאחר למעלה מ-5 שנים שבהן איבדה מנויים מדי רבעון, הצליחה החברה לעצור את הסחף ורשמה ב-5 החודשים האחרונים תוספת של 300-200 מנויים, כך נודע למעריב.

נכון לאתמול לכבלים יש כ-910 אלף מנויים, לאחר נטישה של כ-300 אלף מנויים, שנרשמה מאז שיס נכנסה לשוק. לפי ההערכה, מספר המנויים של יס עומד כעת על 530 אלף משקי בית. למעשה, הנתונים המעודדים של הוט מציינים עלייה ראשונה במספר המנויים מאז נכנסה לשוק המתחרה הגדולה.

אמנם מדובר רק ברבעון אחד שבו נרשמה בהוט עצירה של נטישת המנויים, אך ההערכות בשוק הן כי ב-2006 יתייצב שוק הטלוויזיה הרב-ערוצית בישראל, ומעבר המנויים מחברת הכבלים
ללווין ייפסק. ב-3 השנים האחרונות ירד מספר מנויי הכבלים ב-60-40 אלף מנויים בשנה, וב-2005 כולה נרשמה נטישה של כ-40 אלף מנויים מהכבלים.

בהוט תולים את שינוי המגמה בעיקר במהלכים השיווקיים שביצעה החברה בשנה החולפת, שמטרתם לשפר את תדמיתה כחברה שמספקת שירות גרוע. בתחילת 2005 הציגה הוט את שיטת המסלולים הקבועים, שבמסגרתה החברה מתחייבת לרמת תעריפים שקופה לאורך זמן רב. עד כה הצטרפו לשיטה זו 50% מלקוחותיה הדיגיטליים.

מהוט נמסר בתגובה, כי "החברה אינה מפרטת את מספר מנויי הטלוויזיה שלה. עם זאת, כבר שנה אנחנו מתמקדים במאמצים לשפר את שביעות רצון הלקוחות שלנו - והמאמצים בהחלט נושאים פרי ".
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''טכנולוגיה''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים