אחרי 37 שנה: אינטל מחליפה לוגו
ענקית השבבים יוצאת השבוע במסע פרסום עולמי לשינוי תדמית, בהשקעה של 2.5-2 מיליארד דולר
עלות עיצוב הלוגו מוערכת בעשרות מיליוני דולרים. בלוגו, שייחשף רשמית מחרתיים,המוטו "אינטל בפנים" (Intel Inside) יוחלף ב"קפיצה קדימה" (Leap Ahead).
אף שלא כל בעלי המניות של החברה הסכימו עם מהלך שינוי התדמית, נראה כי הדבר התחייב נוכח מגמת הירידה במכירות המחשבים האישיים בעולם. שווי המותג "אינטל" עומד על כ-36 מיליארד דולר. המותג מדורג במקום החמישי ברשימת 100 מותגי הצמרת בעולם ב-2005.