תקלות בהוט: ממירי מג'יק לא עובדים
הממיר של החברה מאפשר להקליט תוכניות טלוויזיה ישירות לכונן קשיח הנמצא עליו. בעקבות תקלה במכשיר - הלקוחות אינם יכולים לצפות בתכנים המוקלטים בו
הממיר של החברה מאפשר להקליט תוכניות טלוויזיה ישירות לכונן קשיח הנמצא עליו. בשנה האחרונה התגלתה בעיה חמורה בממיר, הגורמת למג'יק להפסיק לעבוד. התוצאה - הלקוחות אינם יכולים לצפות באמצעותו בשידורי הטלוויזיה ובתכנים המוקלטים בו.
התקלה אינה בת-תיקון, ולכן לקוחות שמחזיקים את הממיר והספיקו לאגור בו תכנים ייאלצו להיפרד מהם, עקב החלפת המג'יק לממיר חלופי אחר. הסיבה לכך היא שבהוט נועלים את יציאות המכשיר כדי לשמור על זכויות יוצרים וכדי שלא תתאפשר הקלטה של התוכן למקורות אחרים, כמו לאתרי שיתוף קבצים.
כתוצאה מההגנה הזו, הוט לא יכולה לגבות את התוכן בממיר והלקוח
לא יכול לקבל בחזרה את רוב התוכן שאגר במשך השנים.
בהוט מנסים לפצות את הלקוחות שרכשו את הממיר ב-2,100 שקל ומשלמים בנוסף 39.90 שקל מדי חודש, ומציעים להם לקבל חלק מהתוכן שהוקלט - של יצירות המקור של הוט בלבד - על גבי תקליטורים.
בשירות הלקוחות של החברה מודעים לבעיה בממירים. בשיחה שיזמנו עם נציג שירות לקוחות, נאמר לנו כי בשבוע החולף התקבלו במוקד כמה פניות בנוגע לאותה בעיה, וכי בהוט מנסים למצוא דגם אחר שיחליף את המג'יק.
מהוט נמסר בתגובה, "הוט מג'יק הוא מכשיר מעולה אשר אמינותו הוכחה מזמן. עם זאת, מתרחשות תקלות והן מטופלות בהקדם האפשרי. לעתים התכנים אינם נשמרים עקב התקלה, והדבר מוסכם וכתוב בהסכם הרכישה של הלקוח".