מירס תפתח מותג דור 3 בטכנולוגיית‭"WiMax" ‬

מירס נערכת להשקת שירותים סלולריים בדור השלישי, בטכנולוגיית ‭."WiMax"‬ מדובר בטכנולוגיה חדשה, שהשקתה המסחרית תלויה בקצב הפיתוח והייצור של רכיבי המערכת ושל מכשירי טלפון מתאימים

הדר חורש | 14/8/2008 7:48 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
חברת התקשורת מירס תפתח מותג חדש לשירותים סלולריים בדור השלישי, במטרה לפרוץ מחדש לשוק התקשורת ה"אזרחי‭."‬ מירס, שלה כ-430 אלף מנויים, מתמחה בשירותי סלולר לשוק העסקי והמוסדי.

לחברה שירות ייחודי של מכשיר טלפון המתפקד גם כ"ווקי טוקי" איכותי. למכשיר זה אין תחליף בשירותי חירום כמו צבא, משטרה וכוחות חילוץ ורפואה, וכן בעסקים שונים המפעילים ציי רכב וכוח אדם הפרוש בשטח.
  
זיהויה של מירס כחברה המתמחה במגזר העסקי מקשה עליה להרחיב את שירותיה לצרכנים פרטיים. בעבר ניסתה מירס, הנמצאת בבעלות מלאה של מוטורולה, לפרוץ לשוק הרחב באמצעות המותג "אמיגו".

המותג נגנז מכיוון שההשקעה הגדולה הנדרשת לצורך התמיכה בו - לאור התחרות בשוק הסלולר - לא הצדיקה את עצמה לאורך זמן.
  
כעת נערכת מירס להשקת שירותים סלולריים בדור השלישי, בטכנולוגיית ‭."WiMax"‬ מדובר בטכנולוגיה חדשה, שהשקתה המסחרית תלויה במידה רבה בקצב הפיתוח והייצור של רכיבי המערכת ושל מכשירי טלפון מתאימים.

מירס מעריכה, כי המערכת החדשה תאפשר לה להתחרות בהצלחה בשירותי הדור השלישי של החברות הגדולות. אלא שעל-פי ההערכות הקמת הרשת תיארך כשנתיים.
  
מירס נערכת בינתיים לשיווק המותג החדש ללא סיוע של
משרד פרסום חיצוני. החברה קיבלה ייעוץ מוקדם מחברת הייעוץ והמחקר הבינלאומית יאנקי גרופ.
  
משרד התקשורת הודיע לפני שבועיים על כוונתו להקצות בקרוב תדרים, המאפשרים להפעיל רשתות בטכנולוגיית ‭.WiMax‬

במכרז שמתכוון המשרד לפרסם יורשו להשתתף חברות חדשות, שיבקשו להיכנס לענף התקשורת הסלולרית לצד חברת מירס.

כמו כן, המשרד הודיע שתינתן עדיפות לחברות חדשות על פני מירס. מירס עלולה, כתוצאה מכך, להיקלע למצב שבו לא עומדים לרשותה התדרים לרשת החדשה. עם זאת, בענף התקשורת מעריכים שהסיכויים לכניסתם של שני מתחרים חדשים לשוק הרווי והתחרותי אינם גבוהים.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים