סקר: 38.7% מהלקוחות אינם מודעים לעמלות שהבנקים גובים
חודשיים אחרי כניסת רפורמת העמלות לתוקף, סקר חדש מגלה כי מרבית הציבור כלל אינו מודע לעמלות ולריביות שהבנקים גובים
עוד עולה מהסקר, כי 35.48% בודקים רק עמלה חריגה; 61.3% קיבלו הצעות לאשראי; 55% לא חשבו לעבור לבנק אחר; ול-55% נוח לעבוד עם סניף הבנק שלהם.
על השאלה "האם ניהלת עם הבנק מו"מ על ריביות ועמלות שנגבות בחשבונך?", ענו 48.39% בשלילה; 16.13% ניסו
ללא הצלחה; 12.9% ענו שהם סומכים על הבנק שייתן את התנאים הטובים ביותר; ו-22.58% מהנשאלים קבעו בעצמם את התנאים בחשבונם.
55% מהלקוחות מקפידים לבדוק את העמלות והריביות של חברות כרטיסי האשראי; 38.7% אינם בודקים. 68% מודעים לאפשרות של קבלת אשראי נוסף מחברות כרטיסי האשראי - אך לא ניסו זאת בעצמם; 13% משתמשים באשראי מסוג זה; ו-19.35% אינם מודעים לאשראי שמציעות חברות כרטיסי האשראי.