סקר: 38.7% מהלקוחות אינם מודעים לעמלות שהבנקים גובים

חודשיים אחרי כניסת רפורמת העמלות לתוקף, סקר חדש מגלה כי מרבית הציבור כלל אינו מודע לעמלות ולריביות שהבנקים גובים

יהודה שרוני | 1/9/2008 10:33 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
בסקר, שערך המכון כלים שיווקיים במרכז ללימודים אקדמאיים באור יהודה, נמצא כי 38.7% מציבור לקוחות הבנקים אינו מודע לעמלות ולריביות שהבנקים גובים.

עוד עולה מהסקר, כי 35.48% בודקים רק עמלה חריגה; 61.3% קיבלו הצעות לאשראי; 55% לא חשבו לעבור לבנק אחר; ול-55% נוח לעבוד עם סניף הבנק שלהם.

על השאלה "האם ניהלת עם הבנק מו"מ על ריביות ועמלות שנגבות בחשבונך?", ענו 48.39% בשלילה; 16.13% ניסו
ללא הצלחה; 12.9% ענו שהם סומכים על הבנק שייתן את התנאים הטובים ביותר; ו-22.58% מהנשאלים קבעו בעצמם את התנאים בחשבונם.

55% מהלקוחות מקפידים לבדוק את העמלות והריביות של חברות כרטיסי האשראי; 38.7% אינם בודקים. 68% מודעים לאפשרות של קבלת אשראי נוסף מחברות כרטיסי האשראי - אך לא ניסו זאת בעצמם; 13% משתמשים באשראי מסוג זה; ו-19.35% אינם מודעים לאשראי שמציעות חברות כרטיסי האשראי.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''צרכנות''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים